Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

Data: 2010-12-17 08:33:12
Autor: tanill
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Witam. Przejrzałem archiwum niestety jednoznacznej odpowiedzi brak. Może kto¶ pomoże krok po kroku jak to zrobić:
Kupiłem program antywirusowy z licencj± na 3 komputery. Niestety jeden laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program jest legalny, systemy na laptopach również

Data: 2010-12-17 09:02:05
Autor: Dawid
W dniu 2010-12-17 08:33, tanill pisze:
[...]

Witam
Zgrać program na pena, kartę pamięci, dysk zewnętrzny i jazda z instalacj± :-)
Pozdrawiam

Data: 2010-12-17 09:25:00
Autor: tanill
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Mam nadzieję, że dysk nie jest chroniony przed kopiowaniem. Dziękuję za poradę Również pozdrawiam

Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomo¶ci Witam

Data: 2010-12-17 09:48:21
Autor: Dawid
W dniu 2010-12-17 09:25, tanill pisze:
[...]

http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-obraz-plyty-w-nero
Tutaj jaki¶ dzieciak podpowiada jak to zrobić w Nero i otworzyć
programem DAEMON TOOLS
http://www.programs.pl/program,274,DAEMON_Tools.html
Powodzenia

Data: 2010-12-17 10:25:34
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Fri, 17 Dec 2010 09:48:21 +0100, Dawid na pl.comp.pecet napisał(a):

[...]

A nie pro¶ciej będzie ¶ci±gn±ć program ze strony producenta ?
 Chyba wszyscy udostepniaj± wersje instalacyjne na swoich stronach. --
"Kto jest przyjacielem ten kocha ale nie każdy kto kocha jest też
przyjacielem. Seneka"

Data: 2010-12-17 13:15:21
Autor: animka
Instalacja programu bez napędu cd -lamerski e
W dniu 2010-12-17 09:25, tanill pisze:
Mam nadziejÄ™, ĹĽe dysk nie jest chroniony przed kopiowaniem.

To sprawdź. Skoro licencja na 3 komputery to nie powinien być zabezpieczony.

--
animka

Data: 2010-12-17 15:09:19
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:15:21 +0100, animka napisał(a):

W dniu 2010-12-17 09:25, tanill pisze:
Mam nadzieję, że dysk nie jest chroniony przed kopiowaniem.

To sprawdĽ. Skoro licencja na 3 komputery to nie powinien być zabezpieczony.

Co ma ilo¶ć licencji do zabezpieczenia płyty, to ja naprawdę nie chwytam. No
ale bior±c pod uwagę autorkę postu, to jako¶ mnie to nie dziwi...

[ Je¶li chcesz mieć co¶ zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

Data: 2010-12-17 10:43:09
Autor: Robson
[...]

jesli masz siec to udostepnij cd na jednym kompie, wloz plyte i instalujesz po sieci.

Data: 2010-12-18 19:12:27
Autor: Pszemol
"Robson" <robson@z.pl> wrote in message news:iefbbi$1fq$1news.onet.pl...
[...]

A jak nie masz sieci to sobie zrób jednym kabelkiem Ethernet.

Data: 2010-12-20 09:11:10
Autor: Robson
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
A jak nie masz sieci to sobie zrób jednym kabelkiem Ethernet.

Jesli komus sprawia trudnosc zainstalowanie programu bez CD - na pewno nie poradzi sobie z siecia. :)

Data: 2010-12-20 13:59:35
Autor: Papusu Smurfo
Órzytkownik "Robson" napisał:
Jesli komus sprawia trudnosc zainstalowanie programu bez CD na pewno nie
poradzi sobie z siecia. :)

bardzo słuszna uwaga!:O)
ale problem polega chyba na tym jak to zrobić normalnie i legalnie, bo
wspomniano o legalnym oprogramowaniu, to tak jak ja bym się spytał jak mam
korzystać z legalnej, orginalnej i legalnie zakupionej gryPC bez jej
krakowania i hakowania?:O)
oczywi¶cie że potrafię to zrobić i tak robię i chwała bogu tym fszystkim
hakerom i tfurcom tego wspomagaj±cego oprogramowania, tylko w takim razie po
kiego kupować legaln± grę skoro nie mogę na niej normalnie zagrać, bo jakie¶
zabezpieczenia się zepsuły, albo nie działaj±, albo skutecznie mi grę
utrudniaj±, więc jaki jest sens urzywania orginalnego i legalnego
oprogramowania skoro i tak żeby go urzywać muszę robić to nielegalnie?:O(

Data: 2010-12-20 18:56:00
Autor: Bogdan
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Użytkownik "Papusu Smurfo"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ienu9g$hbn$7@news.onet.pl...

[...]

Zanim podziękujesz "fszystkim hakerom i tfurcom" naucz się pisać po polsku
Pozdrawiam Bogdan

Data: 2010-12-20 20:27:42
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 20 Dec 2010 18:56:00 +0100, Bogdan napisał(a):

Zanim podziękujesz "fszystkim hakerom i tfurcom" naucz się pisać po polsku

Nie nauczy się. To taka mała gnida, zmieniaj±ca zawarto¶ć From: na kolejne
mutacje wpisu "Papa Smerf", ¶miec±ca po grupach tym swoim bełkotem.
Częstotliwo¶ć tych zmian mu chyba ostatnio wzrasta, gdyż coraz czę¶ciej
kolejna mutacja cymbała się pojawia.

[ Najlepsze zwi±zki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończ± się w taki sposób, więc logicznie będzie tak wła¶nie zacz±ć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]

Data: 2010-12-17 13:13:34
Autor: animka
Instalacja programu bez napędu cd -lamerski e
W dniu 2010-12-17 08:33, tanill pisze:
Witam. Przejrzałem archiwum niestety jednoznacznej odpowiedzi brak. Może
ktoś pomoże krok po kroku jak to zrobić:
Kupiłem program antywirusowy z licencją na 3 komputery. Niestety jeden
laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program
jest legalny, systemy na laptopach rĂłwnieĹĽ

Przesłać instalkę przez bluetooth.
--
animka

Data: 2010-12-17 15:09:19
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:13:34 +0100, animka napisał(a):

[...]

Szkoda, że nie gołębiem pocztowym...

[ Dopóki mój szef my¶li, że ja dużo zarabiam                               ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię...            ]

Data: 2010-12-17 18:06:13
Autor: SERG
W dniu 2010-12-17 13:13, animka pisze:
my na laptopach rĂłwnieĹĽ

Przesłać instalkę przez bluetooth.

A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
Będę bardzo wdzięczny.

Data: 2010-12-17 20:02:22
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 17 Dec 2010 18:06:13 +0100, SERG napisał(a):

W dniu 2010-12-17 13:13, animka pisze:
Przesłać instalkę przez bluetooth.

A możesz napisać manuala jak co¶ takiego wykonać?
Będę bardzo wdzięczny.

Jeżeli dostaniesz to od Niej - błagam - pode¶lij. :)

[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]
[ wspólnotę.                                            (Charles Bukowski) ]

Data: 2010-12-17 20:30:56
Autor: SERG
W dniu 2010-12-17 20:02, Przemysław Ryk pisze:
[...]

Na pewno nie omieszkam podzielić się tak cenn± informacj± z innymi :)

Data: 2010-12-18 19:13:01
Autor: Pszemol
"SERG" <marcin_net@pocztaNOSPAM.fm> wrote in message news:iegdpe$m46$1news.onet.pl...
[...]

Ja też poproszę :-) Sam nie dostanę bo jestem podobno w KF.

Data: 2010-12-17 21:32:20
Autor: animka
W dniu 2010-12-17 18:06, SERG pisze:
W dniu 2010-12-17 13:13, animka pisze:
my na laptopach rĂłwnieĹĽ

Przesłać instalkę przez bluetooth.

A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
Będę bardzo wdzięczny.

Jęśli nie masz w komputerach bluetootha to wystarczy kupić adaptery bluetooth. Ja ostatnio kupiłam nowy na allegro za 4 zł plus koszty przesyłki.

--
animka

Data: 2010-12-17 22:46:26
Autor: JoteR
"animka" napisała:

Przesłać instalkę przez bluetooth.

A możesz napisać manuala jak coś takiego wykonać?
Będę bardzo wdzięczny.

Jęśli nie masz w komputerach bluetootha to wystarczy kupić
adaptery bluetooth.

Daj spokój, chłopaki Cię podpuszczają w nadziei, że zdobędą dalszy materiał do Księgi Cycatów Animki ;-)
Poza tym z wymienionych (i nie wymienionych) tu sposobów - sieć, pendrive, serwer ftp lub inny rapidshare, karta pamięci, czy zewnętrzny napęd CD na USB - bluetooth jest najwolniejszy i najbardziej upierdliwy w konfiguracji. Gorsze są tylko IrDA i tzw. Bezpośrednie połączenie kablowe.

JoteR

PS. tak, wiem, zepsułem zabawę, ale jeszcze wątkotwórca weźmie to na poważnie i zacznie licytować dongle na (za przeproszeniem) Allegro.

Data: 2010-12-17 23:00:47
Autor: animka
W dniu 2010-12-17 22:46, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Myślę, że tym "panom" zabawy nie pospułeś. Ja też uważam, że najlepszy będzie zewnętrzy napęd CD. Zawsze się w domu przyda jak będzie potrzebny.

--
animka

Data: 2010-12-18 00:18:29
Autor: Roman
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

My¶lę, że tym "panom" zabawy nie pospułe¶. Ja też uważam, że najlepszy
będzie zewnętrzy napęd CD. Zawsze się w domu przyda jak będzie potrzebny.

można dostać zewnętrzny napęd dvd już 105 zł
http://www.camino.pl/dvd-r-rw-asus-sdr-08b1-u-ivory-usb-2-0-box,twr,46077.html

Data: 2010-12-18 01:23:04
Autor: animka
W dniu 2010-12-18 00:18, Roman pisze:
[...]

No rzeczywiście fajny i niedrogi. Pytający może sobie fundnąć nawet na raty jak go w tej chwili nie stać.

--
animka

Data: 2010-12-18 19:11:17
Autor: Pszemol
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:iegvh7$3p6$1node1.news.atman.pl...
[...]

No ale jak to zrobić przez bluetootha?

Data: 2010-12-18 02:42:21
Autor: Przemysław Ryk
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Dnia Fri, 17 Dec 2010 22:46:26 +0100, JoteR napisał(a):

(ciach...)
PS. tak, wiem, zepsułem zabawę, ale jeszcze w±tkotwórca weĽmie to na poważnie i zacznie licytować dongle na (za przeproszeniem) Allegro.

Żeż... Z jednej strony fakt - psuja z Ciebie. Z drugiej strony też masz
rację - szkoda kogo¶ na koszty narażać tylko dlatego, że poważnie wzi±ł pod
uwagę "porady" tej artystki...

[ Na tym ¶wiecie nikt nie może być neutralny. Możesz jedynie wybrać sobie  ]
[ kłopoty, w które chcesz się wpakować.  (Murgen, Glen Cook "Ponure Lata") ]

Data: 2010-12-18 11:44:38
Autor: qwerty
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
UĹĽytkownik "JoteR"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ieglnh$f0r$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Wydaje mi się, że najgorsze rozwiązanie to użyć dyskietek.

Data: 2010-12-18 19:11:33
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ieglnh$f0r$1inews.gazeta.pl...
Daj spokój, chłopaki Cię podpuszczają w nadziei, że zdobędą
dalszy materiał do Księgi Cycatów Animki ;-)

L0L

Data: 2010-12-18 19:10:35
Autor: Pszemol
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:iegi08$100$1node1.news.atman.pl...
[...]

No dobra, kupujÄ™ taki adapter, i co dalej?

Jak to krok po kroku wykonać?

Data: 2010-12-18 12:13:53
Autor: tanill
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i cenne porady. Udało się na pena skopiować i zainstalować.

Użytkownik "tanill" <tanill@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ief3np$ae9$1news.onet.pl...

Data: 2010-12-18 17:21:53
Autor: maX
[...]

Albo podł±czyć kompa do sieci i zainstalowac z napędu CD innego komputera, albo pożyczyć i podł±czyć tymczasowo do tego lapa napęd optyczny (bo to że lap nie ma CD, nie znaczy że nie mozna tego CD podł±czyć).

Data: 2010-12-20 10:40:55
Autor: Andrzej Ława
W dniu 17.12.2010 08:33, tanill pisze:
[...]

Przede wszystkim: nie ta grupa.

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podł±czenia
repozytorium.

A podł±czanie obrazów płyt w urz±dzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".

Data: 2010-12-20 11:54:36
Autor: Dawid
W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podł±czenia
repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

A podł±czanie obrazów płyt w urz±dzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".
No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?

Data: 2010-12-20 12:19:50
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 11:54, Dawid pisze:
W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podł±czenia
repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

Do skanowania dysków windowsowych podł±czanych do testowania ;)

A podł±czanie obrazów płyt w urz±dzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".
No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?

Krok pierwszy: usun±ć Windows ;->

To jest grupa o pecetach. Pytania o systemach operacyjnych zadaje się
gdzie indziej.

Data: 2010-12-20 12:20:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Dnia 2010-12-20, o godz. 11:54:36
Dawid <maniera@neostada.pl> napisał(a):

W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

> Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podł±czenia
> repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

Mi np. przydaje się do skanowania dysków z Windows i
bezpiecznego usuwania z nich wirusów. Zdrówko

Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie