Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

Data: 2010-12-18 17:21:53
Autor: maX
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

Użytkownik "tanill" <tanill@onet.pl> napisał w wiadomości news:ief3np$ae9$1news.onet.pl...
Witam. Przejrzałem archiwum niestety jednoznacznej odpowiedzi brak. Może ktoś pomoże krok po kroku jak to zrobić:
Kupiłem program antywirusowy z licencją na 3 komputery. Niestety jeden laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program jest legalny, systemy na laptopach również

Albo podłączyć kompa do sieci i zainstalowac z napędu CD innego komputera, albo pożyczyć i podłączyć tymczasowo do tego lapa napęd optyczny (bo to że lap nie ma CD, nie znaczy że nie mozna tego CD podłączyć).

Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie