Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie

Data: 2010-12-20 10:40:55
Autor: Andrzej Ława
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
W dniu 17.12.2010 08:33, tanill pisze:
Witam. Przejrzałem archiwum niestety jednoznacznej odpowiedzi brak. Może
ktoś pomoże krok po kroku jak to zrobić:
Kupiłem program antywirusowy z licencją na 3 komputery. Niestety jeden
laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem
program jest legalny, systemy na laptopach również

Przede wszystkim: nie ta grupa.

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
repozytorium.

A podłączanie obrazów płyt w urządzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".

Data: 2010-12-20 11:54:36
Autor: Dawid
W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

A podłączanie obrazów płyt w urządzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".
No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?

Data: 2010-12-20 12:19:50
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.12.2010 11:54, Dawid pisze:
W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

Do skanowania dysków windowsowych podłączanych do testowania ;)

A podłączanie obrazów płyt w urządzeniach bez czytnika realizuję
poleceniem "mount".
No to pokaż, jak tym poleceniem zrobić to w win np.7 ?

Krok pierwszy: usunąć Windows ;->

To jest grupa o pecetach. Pytania o systemach operacyjnych zadaje się
gdzie indziej.

Data: 2010-12-20 12:20:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
Dnia 2010-12-20, o godz. 11:54:36
Dawid <maniera@neostada.pl> napisał(a):

W dniu 2010-12-20 10:40, Andrzej Ława pisze:

> Ja np. używam SuSE i instalacja sprowadza się u mnie do podłączenia
> repozytorium.

Po co Ci antywirus na linuksie, bo o tym mowa?

Mi np. przydaje się do skanowania dysków z Windows i
bezpiecznego usuwania z nich wirusów. Zdrówko

Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie