Instalacja softu w Samsungu (F480)

Data: 2009-10-10 16:16:23
Autor: Piotr M
Instalacja softu w Samsungu (F480)
Witam.

Nabywając kolejna zabawkę stałem się posiadaczem F480. Być może nie zrazi
mnie macanie i przejdę na dotykowce, kto wie ;)
Tymczasem przyszła kolej na instalację jakiegoś softu. W BitPimie telefon
widoczny, struktura folderów i plików również, ale nie wiem gdzie mam
wrzucić aplikacje JAR.

Katalogi wyglądają tak:
http://img2.pict.com/b3/97/23/1742032/0/1.jpg

Wrzuciłem aplikację mmpk.jar do katalogu /media/games i nic :/
http://img2.pict.com/7d/79/d1/1742034/0/2.jpg

Proszę o pomoc. Dzięki.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-10 16:32:46
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

Wrzuciłem aplikację mmpk.jar do katalogu /media/games i nic :/
http://img2.pict.com/7d/79/d1/1742034/0/2.jpg

Przecież to Samsung, w nich wgrywanie Javy zawsze było naokoło rzyci.
Po pierwsze - musi to byś para *.jar + *.jad. Wygeneruj sobie ten drugi za pomocą np. aplikacji JADmaker.
Po drugie - nie do tego folderu. Pliki jar&jad trzeba wrzucić do \exe\java\games, najlepiej do osobnego podkatalogu. Jeśli BitPim go nie widzi, to użyj TkFileExplorer.
Po trzecie - trzeba uaktualnić JavaDB. W tym celu, cytuję:
"Wpisujemy kod na klawiaturze telefonu *#6984125*# wyskakuje nam
Menu Administratora (Admin setting)
a) Wchodzimy do menu Internals i wpisujesz Master Key: *#9072641*#
b) Wybieramy menu Storage settings
c) Klikamy Update Java DB."
Pełny opis procedury wgrywania Javy do niektórych Samsungów (w tym do F480) jest tu:
http://samsung24.com.pl/porady-i-artykuly/31-wgrywanie-aplikacji-java/270-tkfileexplorer

JoteR

Data: 2009-10-10 18:23:53
Autor: Piotr M
Instalacja softu w Samsungu (F480)
Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

Po drugie - nie do tego folderu. Pliki jar&jad trzeba wrzucić do \exe\java\games, najlepiej do osobnego podkatalogu. Jeśli BitPim go nie widzi, to użyj TkFileExplorer.

2h kombinacji i dalej TkFileExplorer nie widzi telefonu, nie ma żadnego
poru do wyboru :(
Sterowniki poinstalowane, co może być przyczyną?

Data: 2009-10-10 18:43:37
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

2h kombinacji i dalej TkFileExplorer nie widzi telefonu, nie ma żadnego
poru do wyboru :(

Spróbuj wpisać ręcznie numer portu, ten który dostaje Samsung Mobile Modem w sekcji Modemy. Następnie File -> Connect.
Oczywiście ten Explorer działa tylko na kablu, próby wpisywania portów COM, które tworzy stos BT nie dają efektów. Być może da się to zrobić via SoftickPPP, ale mając kabel i sterowniki szkoda zabawy. To musi działać, łaski nie robi.
Natomiast zastanawia mnie inny układ folderów, które wyświetla BitPim. U mnie to drzewko w widoku TkFileExplorer wygląda tak:
http://zapodaj.net/7b7599fa56f9.jpg.html

JoteR

Data: 2009-10-11 19:42:45
Autor: Piotr M
Instalacja softu w Samsungu (F480)
Pewnego razu JoteR tak oto obwieścił(a):

Spróbuj wpisać ręcznie numer portu, ten który dostaje Samsung Mobile Modem w sekcji Modemy. Następnie File -> Connect.

Kilka godzin kombinacji i niby działa. Niby dlatego, że raz jest widoczny
port raz nie. A najgorsze, że teraz cały czas jest widoczny i nie wiem
dlaczego ;)

Natomiast zastanawia mnie inny układ folderów

Czy buszowanie po tych folderach nie jest zastrzeżone w warunkach
gwarancji? Można kasować ręcznie różne rzeczy? (systemowe dzwonki, widżety,
itp)
A np włażenie do Admin setting?

Masz jakiś może namiar na opis struktury katalogów i plików?

Play listy mp3 na kompie zrobić chyba się nie da?
Polecisz jakiś odtwarzacz w javie?