Instalacja stacji radiowej od TPSA

Data: 2009-09-14 20:26:07
Autor: games
Instalacja stacji radiowej od TPSA
WaskiDiver pisze:
Witam,
Mają mi zainstalować telefon - radiolinię - której nie chcę, ponieważ miałem nadzieję na kabel - z wiadomych względów.

Takie pytanie mam zatem:
Co to jest zakończenie sieciowe - w myśl TPSA??
Co to jest ten radiotelefon??
Czy to oznacza, że podłączą mi do mojego gniazdka w domu antenę na budynku??
Czy maja do tego prawo??

Może trafiłem na złą grupę??

Dzięki za pomoc
Zatepsowany

Chlopie ludzie dawno temu placili majatki zeby moc korzystac z takich telefonow a ty krecisz nosem.

Ogolnie te telefony dzialaja na dawnym szkielecie analogowej telefonii centertel.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_Mobile_Telephone

Data: 2009-09-14 20:33:02
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
games wrote:
WaskiDiver pisze:
[...]

Zdecydowanie zła grupa: pl.misc.telefonia. Ale jeśli już jesteś...

zakończenie sieciowe - w uproszczeniu gniazdko telefoniczne
radiotelefon= antena + kabel antenowy + radiotelefon właściwy + gniazdko telefoniczne
Prawo mają, jeśli podpiszesz z nimi umowę

[...]

Już nie. Obecnie jest to instalowane w technologii GSM, tyle że numer stacjonarny. Resztki NMT są do wyrżnięcia.

M.

Data: 2009-09-16 10:12:41
Autor: robert1
WaskiDiver pisze:
> [...]
> Zatepsowany

Chlopie ludzie dawno temu placili majatki zeby moc korzystac z takich telefonow a ty krecisz nosem.

Tak, tylko przy radiolini można zapomnieć o neostradzie czy internecie DSL...

Ogolnie te telefony dzialaja na dawnym szkielecie analogowej telefonii centertel.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nordic_Mobile_Telephone

jak NMT to nawet nędzny dialup przez 0202122 nie pójdzie...

--

Instalacja stacji radiowej od TPSA