Instalacja używanego silnika

Data: 2012-08-28 07:51:21
Autor: PB
Instalacja używanego silnika
Tue, 28 Aug 2012 01:38:19 +0200, na pl.misc.samochody, Tomasz Pyra
napisał(a):

Wymyślilem żeby zalać go na początek jak najtańszym syntetykiem (producent
zaleca 5W-30), nowy filtr oleju, kapnąć po kilka kropli do cylindrów,
przejechać w miarę spokojnie 1000km (przy okazji sprawdzając ile bierze
oleju, bo mam rozruchową gwarancję i jakby co mogę go oddać).
W między czasie jeszcze hamownia z pomiarem AFR żeby sprawdzić czy wszystko
gra.
Potem wymienić olej z filtrem na docelowy syntetyk 10W-50/60 (samochód do
rajdów) no i wtedy już ogień.

Jakieś inne pomysły?

Przekombinowujesz. Odrobina oleju do cylindrów, ręczny obrót wałem o
kilka oborotów swiezy olej i filtr do silnika i ognia z jazdą a nie
pieszczoty przez 1000km;-)

Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Instalacja używanego silnika