Instlacja antenowa w domku jednorodzinym

Data: 2010-03-08 10:29:26
Autor: jarmiel
Instlacja antenowa w domku jednorodzinym
W okolicach Lutomierska (powiat pabianicki, woj łódzkie) ile będzie mi potrzebnych anten na TVP, Polsat i TVN odbierane naziemnie ? W jakim kierunku będe musiał je ustawić Centrum Łodzi ?

W tej okolicy odbiór jest bardzo dobry: w Żabiczkach przez długi czas miałem tylko najprostszą
pokojową antenę pasywną (dwa teleskopiki ustawionme w V) oglądałem podstawowy zestaw  (dobry/bardzo dobry sygnał TVP1,2,3, TVN, Polsat oraz słabszy Puls i coś tam jeszcze) a dzisiaj mając Cyfrę + oglądam na tej antence Polsat na plaźmie 50".

Jarek

Instlacja antenowa w domku jednorodzinym