Instrukcja OSTC

Data: 2011-06-30 14:08:57
Autor: Marek
Instrukcja OSTC
Witam,

poszukuję instrukcji do ostc mk2 w wersji oprogramowania 1.9 lub 1.8 w polskim języku. Chodzi mi głównie o opis Setup/Custom Functions I i II.
Jeszcze pytanko do użytkowników tego komputera. Jakich ustawień dolnego i górnego gradient factora używacie? Jakie uważacie za konserwatywne?

Pozdrawiam
Maro

Data: 2011-06-30 14:24:39
Autor: cook
Instrukcja OSTC
W dniu 2011-06-30 14:08, Marek pisze:
Witam,

poszukujÄ™ instrukcji do ostc mk2 w wersji oprogramowania 1.9 lub 1.8 w

Dystrybutor w Polsce: Tech Market, tel. +48 695 656 906, biuro@frogmen.pl

Może tam?

Data: 2011-06-30 20:14:43
Autor:
Instrukcja OSTC
Dystrybutor w Polsce: Tech Market, tel. +48 695 656 906, biuro@frogmen.pl

Może tam?

Dystrybutor w Polsce: Divemania.pl, tel. +48 691 444 481, sklep@divemania.pl

Zapraszam do kontaktu: w³a¶nie skoñczyli¶my t³umaczenie instrukcji do tego
komputera dla wersji softu 1.9, w której jest wiele funkcji, które nie
wystêpuj± w poprzednich wersjach, tote¿ nie ma ich opisanych w dotychczas
udostêpnianych instrukcjach.

Pozdrawiam,

Przemys³aw Kacprzak
Centrum Nurkowe Divemania.pl
ul. Morcinka 5 lok 25
01-496 Warszawa
www.divemania.pl
mail: przemek@divemania.pl
Mob. +48 691444481

Punkt ³adowania butli w Warszawie:
EAN32 w cenie powietrza
£adowanie EAN32 i AIR w max. 5 min.
AIR, Nx, TMX
EAN > 40% ³adowany przez filtr tlenowy
£adowanie butli bez wyci±gania z samochodu

Data: 2011-06-30 17:46:29
Autor: jacekplacek
Instrukcja OSTC
Marek <dharmax5@poczta.onet.pl> napisa³(a):
[...]

Ty, a na cholerê Ci takie drogie ustrojstwo? To nawet empetrójki nie ma!!! :) - komentarz jaki us³ysza³em od nie nurka, czekaj±c na mój 2N :))

Data: 2011-07-04 05:27:27
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Instrukcja OSTC
Witam,
Je¿eli kupi³e¶ za po¶rednictwem którego¶ z naszych dystrybutorów:
http://heinrichsweikamp.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=36

To zg³o¶ siê do niego - oczywi¶cie zostanie Ci udostêpniona instrukcja
(aktualizowana na bie¿±co - zgodnie z pojawiaj±cymi siê nowymi
wersjami oprogramowania)

W ci±g³ej sprzeda¿y mamy dostêpne komputery:
HeinrichsWeikamp - OSTC MK2
HeinrichsWeikamp - OSTC 2N
HeinrichsWeikamp - DR5
Liquivision X1
Liquivision XEO

a od po³owy lipca (zgodnie z zapowiedziami producenta) bêd± te¿
dostêpne Liquivision XEO.

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
TECH Market Piotr Dusza
Jastrzêbnik ul. Jarzêbinowa 5
96-321 ¯abia Wola
NIP: 799-168-21-96
REGON: 141086660
PHONE: +48 695 656 906
SKYPE: piotr.dusza

On 30 Cze, 14:08, Marek <dharm...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

poszukujê instrukcji do ostc mk2 w wersji oprogramowania 1.9 lub 1.8 w
polskim jêzyku. Chodzi mi g³ównie o opis Setup/Custom Functions I i II.
Jeszcze pytanko do u¿ytkowników tego komputera. Jakich ustawieñ dolnego
i górnego gradient factora u¿ywacie? Jakie uwa¿acie za konserwatywne?

Pozdrawiam
Maro

Data: 2011-07-08 16:27:25
Autor: Marcino
Instrukcja OSTC
Dnia 04-07-2011 o 14:27:27 Duch [www.frogmen.pl] <piotr.dusza@gmail.com>  napisa³(a):

[...]

pytanie brzmi - kiedy firma zrobi tañsz± i mniej wypasion± wersjê tego  komputera ?
nie ka¿dy potrzebuje wielogazowego komputera z opcja prze³±czania  wszystkiego pod wod± ale wy¶wietlacz trzeba przyznaæ jest rewelacyjny wiêc  mo¿e kto¶ by pomy¶la³ nad kompem na poziomi np Viper-a 2 ale z tym  wy¶wietlaczem ...

--
Marcino

Instrukcja OSTC