Instrukcja OSTC

Data: 2011-06-30 17:46:29
Autor: jacekplacek
Instrukcja OSTC
Marek <dharmax5@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Witam,

poszukuję instrukcji do ostc mk2 w wersji oprogramowania 1.9 lub 1.8 w polskim języku. Chodzi mi głównie o opis Setup/Custom Functions I i II.
Jeszcze pytanko do użytkowników tego komputera. Jakich ustawień dolnego i górnego gradient factora używacie? Jakie uważacie za konserwatywne?

Pozdrawiam
Maro

Ty, a na cholerê Ci takie drogie ustrojstwo? To nawet empetrójki nie ma!!! :) - komentarz jaki us³ysza³em od nie nurka, czekaj±c na mój 2N :))

--

Instrukcja OSTC