Instrukcja Suzuki

Data: 2009-03-01 16:19:16
Autor: GAL
Instrukcja Suzuki
Nie jestem mechanikiem ni kierowcą, a problem ma znajoma.

Samochód Suzuki Alto 0,8 GL [Silnik F8B/Y64].
Za mała przerwa na przerywaczu [prawie zerowa]. I tu problem.Brak dokumentacji samochodu. Jaka jest prawidłowa szczelina rozwarcia kowadełka? Mam wrażenie, że ustawienie 0,4-do 0,5 chyba rozwiąze problem ale wolę mieć pewność dla tego typu samochodu. Poza tym, po ustawieniu należałoby sprawdzić [ustawić] kąt wyprzedzenia zapłonu. Znów brak mi danych i informacji. Jaka jest wartośc prawidłowa? A na marginesie...czy są w necie jakieś darmowe instrukcje do pobrania , lub podane dane techniczne ? Nie utrafiłem nic ciekawego

GAL

Data: 2009-03-02 02:01:36
Autor: yabba
Instrukcja Suzuki
Użytkownik "GAL" <galTNIJ@TOgal.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czy to nie jest przypadkiem bliźniak Suzuki Maruti?

http://www.redmoon.pl/Suzuki-Maruti-800,-Alto-800MPI-i-153144.html
http://www.ksiazki-napraw.pl/ksiazki-napraw/9041/suzuki/

Jeśli tak, to poszukaj na forum tej marki, np.:

http://maruti.phorum.pl/viewtopic.php?t=657&highlight=k%B1t

--
Pozdrawiam,

yabba