Instrukcja dla użytkowników smartfonów

Data: 2011-11-22 22:20:55
Autor: Krystek
Instrukcja dla użytkowników smartfonów
Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej sfrustrowanych) użytkowników smartfonów  ;) -
<http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-22 22:25:35
Autor: Krystek
Instrukcja dla użytkowników smartfonów
Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej
sfrustrowanych) użytkowników smartfonów ;) -
<http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

<http://bi.gazeta.pl/im/3/10679/z10679593A,2011-11-21.png> - tak lepiej (w ramach autokorekty), bo główny link do obrazka w portalu chyba się zmieni.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-22 22:29:28
Autor: Piotr M
Instrukcja dla użytkowników smartfonów
No jak już tu wszedłem, to może pracy poszukam..

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-23 11:51:49
Autor: Pszemol
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:jah3nn$anj$1node2.news.atman.pl...
Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej sfrustrowanych) użytkowników smartfonów  ;) -
<http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

Czy to jakaś kampania co ma Ciebie przekonać
że dobrze robisz że nie kupujesz smarfona bo
Cię na niego nie stać? I to u Ciebie działa?

Data: 2011-11-23 20:10:42
Autor: Krystek
W dniu 2011-11-23 18:51, Pszemol pisze:
[...]

Nie, raczej Ciebie, żebyś się zastosował do podanej tam porady (tej, na ostatnim obrazku). Ja nie mam smartfona. I nie dlatego, że mnie na niego nie stać.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-23 16:06:02
Autor: Pszemol
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:jajgfh$o4c$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko że ja nie mam problemów ze smartfonem aby słuchać
jakichś rad... Zwłaszcza od kogoś, kto smartfona nigdy nie miał
i mieć nie będzie bo jest zbyt skąpy aby sobie taką zabawkę kupić.

Ja nie mam smartfona.
I nie dlatego, że mnie na niego nie stać.

Już dawno wiemy i ustaliliśmy że właśnie koszt takiego telefonu
jest dla Ciebie głównym powodem dla którego go nie kupiłeś.

Data: 2011-11-23 23:30:16
Autor: Krystek
W dniu 2011-11-23 23:06, Pszemol pisze:
[...]

Tak, a Ty jesteś za skąpy, żeby jeździć Maybachem, bo rozbijasz się jakimś starym, używanym japońskim gruchotem...

Ja nie mam smartfona.
I nie dlatego, że mnie na niego nie stać.

Już dawno wiemy i ustaliliśmy że właśnie koszt takiego telefonu
jest dla Ciebie głównym powodem dla którego go nie kupiłeś.

Oczywiście. Ustalałeś to chyba sam ze sobą.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-11-23 23:11:32
Autor: ...::QRT::...
Instrukcja dla użytkowników smartfonów
Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:20:55 +0100, Krystek napisa³(a):

Obrazkowa instrukcja (w komiksowej formie) dla (tych bardziej sfrustrowanych) u¿ytkowników smartfonów  ;) -
<http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,74783.html?i=1>

LOL co¶ w tym jest :)

Instrukcja dla użytkowników smartfonów