Instrukcja do ED20

Data: 2009-10-20 21:54:10
Autor: greg142
Instrukcja do ED20
Mam telefon ED20. Instrukcja jest szczątkowa i nic z niej nie wynika.
Nie mogę trafić na informację  jak zwiększyć głośność, zmienić dźwięk
dzwonka. Chodzę po menu i nic takiego nie znajduję. Czy ktoś wie jak
to się robi? druga sprawa to może ktoś wie gdzie znaleźć w sieci
instrukcję normalną do tego telefonu może być po angielsku.
Greg

Data: 2009-10-21 23:24:25
Autor: Witia
Instrukcja do ED20
On 21 Paź, 06:54, greg142 <grgr.k...@gmail.com> wrote:
[...]

Proponuje udać się do ustawień telefonu, następnie wydrać profil i
poddać go edycji

Data: 2009-10-22 00:07:01
Autor: BearBag
Instrukcja do ED20
[...]

bo nie za bardzo to mozna zrobic. Nie ma tam czegos takiego jak wybor
dzwonka. Jest tylko cichy i glosny. Ogolnie żalosny telefon. Wiem bo
rodzice uzywają.

Data: 2009-10-23 05:56:35
Autor: greg142
Instrukcja do ED20
Telefon może i żałosny, ale da się ustawić głośność dzwonka i rodzaj
dzwonka, tak jak opisał to Witia powyżej.
Wczoraj doszedłem do tego sam, ale dzięki za pomoc. Jak się dojdzie do
czegoś samemu, to dłużej się pamięta, zwłaszcza na emeryturze. Wkurza
mnie tylko, że przecież mogli w instrukcji dać mapę menu z wszystkimi
"zanurzeniami i to by wystarczyło.Jestem wkurzony na Erę, bo nie
poinformowali mnie przy zakupie że są przystawki Sagem RL 300, ktore
pozwalają na podłączenie kilku analogowych telefonów do bramki gsm.
Dla mnie jest to ważne, bo mieszkam w szeregówce i jak jestem na
piętrze a telefon jest na dole, to zanim dolecę, to czasem ktoś się
rozłączy. Na allegro przystawki są zwykle za drogie, więc pomęczę się
jeszcze ten rok.
Swoją drogą mogli by też zrobić tak, że na ten "stacjonarny" można
odbierać rozmowy wszędzie, a tylko wychodzące ograniczyć do miejsca
zamieszkania. Przez ten rok raz odebrałem rozmowę jakieś 5 km od domu,
a raz ok 50km od domu. Pewnie im się popierniczyło coś w systemie w
tym momencie.
Pozdrawiam
greg142