Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna

Data: 2019-11-19 15:38:51
Autor: User
Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna
Szukam pilnie instrukcji posługiwania się TOUCHPADem w laptopie
HP Pavilion Gaming i5-8300H/8GB/240+1TB/Win10 1050Ti.
Wszystkie znalezione przeze mnie opisy TouchPada w HP dotyczyły
Touchoadów z 3 "klawiszami". W moim laptopie TouchPad ma jedn±
powierzchnię niepodzielon± na pola. Ekran nie jest dotykowy.

Czy kto¶ może pomóc?
Zał±czony do laptopa opis zawiera dla wersji z niedotykowym ekranem
tylko "instrukcję" jak wybrać ikonę na ekranie.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-19 16:33:31
Autor: ąćęłńóśźż
Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna
Na stronach hp.com znajdziesz niemal każd± możliw± instrukcję.

-- -- -
Czy kto¶ może pomóc?

Data: 2019-11-19 17:03:49
Autor: User
Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna
W dniu 19.11.2019 o 16:33, ±ćęłń󶼿 pisze:
Czy kto¶ może pomóc?
Na stronach hp.com znajdziesz niemal każd± możliw± instrukcję.

Dzięki.
Tam tez informacje s± sk±pe, ale na rysunku jest taki sam TouchPad jak mój.
Chociaż tyle dobrego. W±tpi± jednak czy pozwoli mi to wykonywać wszystko
to, do czego do tej pory była używana mysz. A nie zawsze można korzystać
z myszy, np. gdy używa się laptopa położonego nomen omen na kolanach.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-19 19:52:46
Autor: Animka
W dniu 2019-11-19 o 17:03, User pisze:
[...]

Tam trzeba wyszukać po nazwie i numerze seryjnym, a nie po obrazkach.

--
animka

Data: 2019-11-19 22:59:11
Autor: heby
On 19/11/2019 17:03, User wrote:
to, do czego do tej pory była używana mysz. A nie zawsze można korzystać
z myszy, np. gdy używa się laptopa położonego nomen omen na kolanach.

Laserowa (nie każda jednak) radzi sobie na dziwnych powierzchniach jak np. spodnie. Dasz radę.

Instrukcja do TouchPada w HP potrzebna