Instrukcja do silnika kosiarki RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35

Data: 2011-06-18 11:33:16
Autor: .
Instrukcja do silnika kosiarki RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35
Posiadam kosiarkę kupioną może 3 lata temu w Leroy Merle o oznaczeniach
COMAG HUNTER 44B  260KV 2900 min
Szukam instrukcji do silnika RRIGS & STRATTON CLASSIC  XL 35 dzięki której będę mógł poprawnie rozłożyć i naprawić silnik.
Objawy złej pracy to nierówne obroty i gaśnięcie.

Data: 2011-06-18 13:16:44
Autor: Mirek

Użytkownik " ." <niemam@meila.pl> napisał w wiadomości news:ithrcp$16rb$1newsread.aster.pl...
[...]

Oczywiście filtr i świece już wymieniłeś?

Data: 2011-06-18 21:04:54
Autor: .

Użytkownik "Mirek" <mmilosz@wytnijto.neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iti1eq$n6a$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Świeca miała lekko okopconą elektrodę, przetarłem i odpala ładnie, filtr nawet nie wiem gdzie sie znajduje dla tego pytam...
nad zbiornikiem paliwa jest jakaś gąbka ale to chyba filtr powietrza, wyjęcie nic nie daje więc to nie to...

Data: 2011-06-18 21:37:56
Autor: Mirek

Użytkownik " ." <niemam@meila.pl> napisał w wiadomości news:itissj$aui$1newsread.aster.pl...

[...]

Sciągnij sobie instrukcje  wymiany świecy i filtra powietrza ze strony producenta, wymień świecę i filtr powietrza. Nie rozkręcaj silnika!
Rozumiem, że olej w silniku wymieniałeś zgodnie z instrukcją? Jeśli nie (na to wygląda, że nawet instrukcji nie czytałeś) - to wymień natychmiast. Albo lepiej daj do serwisu;-)

Data: 2011-06-19 14:02:02
Autor: .

Użytkownik "Mirek" <mmilosz@wytnijto.neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itiuqh$ok7$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Świecy nie trzeba wymieniać bo oczyściłem i odpala zazwyczaj max za 2-3 razem, filtr paliwa wymienię, czytałem że w tym modelu może być
problem z gumową membraną lub pływakiem. Olej zaniedbałem ale ostatnio wymieniłem (myślę że z 15h pracy nie był wymieniany).

Data: 2011-06-19 14:16:36
Autor: Mirek
[...]

Nie filtr paliwa ale filtr powietrza. To ważne aby silnik kosiarki miał czysty filtr powietrza - przy brudnym filtrze powietrza silnik się dławi. Na szybko ocen w jakim jest stanie ten filtr i możesz go spróbować delikatnie oczyścić tak by nie uszkodzić bibuły filtracyjnej. Jak jest bardzo brudny lepiej wymienić na nowy.

Na razie nie rozbieraj silnika wymień co napisałem (filtr powietrza (20PLN), świecę (10PLN) i olej)
Jak nie będzie poprawy to weźmiesz się za inne naprawy.

Data: 2011-06-18 14:02:50
Autor: ______
W dniu 18-06-2011 11:33,  . pisze:
Posiadam kosiarkę kupioną może 3 lata temu w Leroy Merle o oznaczeniach
COMAG HUNTER 44B 260KV 2900 min
Szukam instrukcji do silnika RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35

Poszukiwania proponuję zacząć od.....
http://www.briggsandstratton.com

Instrukcja do silnika kosiarki RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35