Instrukcja dymania "panienki"....

Data: 2010-05-08 10:38:59
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
Odnośnie naszej niedawnej dyskusji:

news:hnt4a5$582$1news.interia.pl
Możesz długo drymdolić, ale nie uciekniesz od zasadniczego pytania
KTO W STREFIE EURO OTRZYMUJE DODRUKOWANĄ KASĘ ?.

i twojej odpowiedzi:

Jestem przerażony. Kto? Co pisze Michałkiewicz? Polska nie otrzymuje bo
dopłaca do Unii. Jasne. Wszystko bierze Aniela i ziomkostwa.

Chciałem poinformować cię, że "wypłukaną z powietrza, a konkretnie - z
kieszeni wszystkich" kasą dysponuje Europejski Bank Centralny we
Frankfurcie .....

Zusammen wmiestie

"[... ] Inna sprawa, że Europejski Bank Centralny we Frankfurcie te
miliardy euro tak czy owak wypłucze z powietrza, a konkretnie - z
kieszeni wszystkich, również greckich europejskich podatników, które
wydrenuje przy pomocy inflacji zwanej również podatkiem emisyjnym.
[...]".

..... który pożycze te pieniądze, "instytucjom finansowym", które to
później "inwestują" w:

Oliwkowy kryzys w obrazkach
http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kryzys-w-obrazkach.html

Vivat strefa Euro .....!!!!!!!

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 19:47:41
Autor: george

"Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> wrote in message news:5fe967d8-0944-48d4-852d-ccff76ac852dd19g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

OMG Michałkiewicz odkrył ameryke !
Moze w 5 raz obejrzał film "money as debt" i te dwa orzeszki mu sie w koncu zderzyły.
LMFAO..

george

Data: 2010-05-08 11:13:23
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
OMG Michałkiewicz odkrył ameryke !

Przypominam ci, że cała Platforma Obywatelska i 5/6 stronnictw naszego
kraju zbiorowo naganiają na zrzeczenie się resztek suwerenności
ekonomicznej....

"Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków
(cz.
6) (9 minuta filmu)
http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

"[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w
strefie
Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
[...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB,
niższe
bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

..... i co gorsze ta zbiorowe otumanianie narodu podsycane poprzez
antypolskie media skutkuje tym, iż "większość" ( z Kaczyńskimi i
Tuskiem) niedwano zrzekła się suwerenności politycznej....:

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&6&12&4

Trzeba ratować co się da, bo nas wydymają .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 11:20:28
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
.... i co gorsze ta zbiorowe otumanianie narodu podsycane poprzez
antypolskie media

.... i grupowych kolegów (mam na myśli grupowych euronaganiaczy Sławka-
XXL'a, Anatola, Vipera, i Totusa).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 11:38:57
Autor: Endriu
> [...]
> antypolskie media

... i grupowych kolegów (mam na myśli grupowych euronaganiaczy Sławka-

Jak bardzo skuteczne jest to zbiorowe otumanianie narodu świadczą
poniższe słowa kolegi, który jak widać całkiem się chyba już zagubił:

"[...] żeby odsunąć od władzy POgietych zaakceptowałbym polityczny
flirt PiS ;) z SLD a nawet przeprosiny Dorna i powrót na salony w PiS
polityka to sztuka kompromisów i czasami trudnych decyzji natomiast PO-
PiS - nigdy w zyciu ! [...]".

P.S. Osobiście wcale się nie dziwie zagubieniu niektórych. Na to
"zagubienie" pracują specjaliści od "robienia narodu w trąbe" ....

Po Trupach Do Celu
http://www.youtube.com/watch?v=FQmVOysm0CQ

Perfekcyjna robota Wojewódzkiego  ...., a wprost majstersztyk jeżeli
chodzi o Putina.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 19:09:50
Autor: kc
Instrukcja dymania
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
> XXL'a, Anatola, Vipera, i Totusa).

Chwilowo zamilkli

Jak bardzo skuteczne jest to zbiorowe otumanianie narodu =B6wiadcz=B1
poni=BFsze s=B3owa kolegi, kt=F3ry jak wida=E6 ca=B3kiem si=EA chyba ju=BF
=
zagubi=B3:

"[...] =BFeby odsun=B1=E6 od w=B3adzy POgietych zaakceptowa=B3bym
polityczn=
flirt PiS ;) z SLD a nawet przeprosiny Dorna i powr=F3t na salony w PiS
polityka to sztuka kompromis=F3w i czasami trudnych decyzji natomiast PO-
PiS - nigdy w zyciu ! [...]".

P.S. Osobi=B6cie wcale si=EA nie dziwie zagubieniu niekt=F3rych. Na to
"zagubienie" pracuj=B1 specjali=B6ci od "robienia narodu w tr=B1be" ....

Nie wiem, kogo cytujesz, ale ja napisałem też coś podobnego. I napewno nie jestem otumaniony. Endriu, jest czas wyboru, nie można stawiać na niemożliwe, chociaż bardzo by się chciało niemożliwego.

Po Trupach Do Celu
http://www.youtube.com/watch?v=3DFQmVOysm0CQ

Perfekcyjna robota Wojew=F3dzkiego  ...., a wprost majstersztyk je=BFeli
chodzi o Putina.

W kontekście tego, co wcześniej napisałeś, mam rozumieć, że pochwalasz kupowaty spot wyborczy?

kc

Data: 2010-05-08 20:51:17
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:43cb5bc2-c6de-46d9-a74d-5a4dfd069c24q32g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

P.S. Osobiście wcale się nie dziwie zagubieniu niektórych. Na to
"zagubienie" pracują specjaliści od "robienia narodu w trąbe" ....

-- -- -- -- -

Endriu... jestem w szoku albo źle Cię zrozumiałem...

--
marfi

Data: 2010-05-10 14:56:16
Autor: totus
Instrukcja dymania "panienki"....

Data: 2010-05-08 21:02:59
Autor: george

"Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> wrote in message news:41539319-2598-4601-b12a-4614335c32d1r34g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Endriu, dopóki mamy własną walutę polityka niespecjalnie nas kopie w dupę.

Wydaje mi sie jednak że nie wszystko masz na uwadze.
Załóżmy że świat sie polaryzuje:
Mamy 4 ośrodki:

USA, Europa, Chiny + Azja wschodnia, Rosja.

teraz pytanie, czy Polska może przetrwac sama w tej "polaryzacji" ?
Tak szczerze...

george

Data: 2010-05-08 12:19:46
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
Endriu, dopóki mamy własną walutę polityka niespecjalnie nas kopie w dupę.

George.

Przypominam ci że elity twojego kraju - na skutek twojego głosu
wyborczego  - świadomie wyzbyły się własnej suwerenności politycznej
(stanowienia prawa oraz władzy sądowniczej na terenie własnego
kraju).

Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 12:21:17
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

Na dzień dzisiejszy prawo europejskie jest ponad prawem polskim -
przypominam ci .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 21:24:27
Autor: george

"Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> wrote in message news:8abbb174-4c21-4544-9144-0d72bc65c8e2d39g2000yqa.googlegroups.com...
Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

Na dzień dzisiejszy prawo europejskie jest ponad prawem polskim -
przypominam ci .....

a co to właściwie znaczy...
dopóki prawo europejskie nie traktuje mnie gorzej niz polskie sprawa jest bez znaczenia.
moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

george

Data: 2010-05-08 12:36:48
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

Na razie szkopy dymają wąskim strumieniem....

Obwodnica Augustowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Obwodnica_Augustowa

[...] Według stanu na luty 2007 Unia Europejska chce wyjaśnień
dotyczących budowy obwodnicy, a co za tym idzie natychmiastowego
wstrzymania budowy. [...]"

Okres porządniejszego dymania zapewne przed nami .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-08 21:52:52
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:286541c5-9b48-48a4-967d-1ebea6d2969an15g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

  Piszesz z punktu widzenia mieszkańca regionu (człowieka), mieszkańca regionu (zwierzaka bliżej nieokreślonego gatunku), polityka, przeciwnika tego polityka, ekologa, ekooszołoma, przeciwnika ekologa i ekooszołoma  czy zwykłego obywatela, któremu to zazwyczaj wisi?

  Dla jasności: mnie obwodnica Augustowa wisi bo tam nie bywam.

--
marfi

Data: 2010-05-08 22:26:52
Autor: george

"Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> wrote in message news:286541c5-9b48-48a4-967d-1ebea6d2969an15g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

aha,
czyli antycypujesz dymanie, tak to mozemy dyskutować w nieskończoność.
Mozna równiez w ten sposób dowieść że gdyby nas EU nie przyjeło to znaczy ze w ten sposób przygotowuje nas na przyszłe dymanie Rosji.

george

Data: 2010-05-09 00:01:04
Autor: Endriu
[...]

Przewiduje w oparciu, a to co dzieje się na naszych oczach .....

Rezerwaty dla Irokezów
http://www.asme.pl/118030130688210.shtml

"[...] W ubiegłym roku gruchnęła straszliwa wieść, iż polscy Irokezi
zamierzają wybudować drogę łączącą kraje leżące po wschodniej stronie
Morza
Bałtyckiego, poprzez Polskę z południową Europą. Zupełnie nie wiadomo
po co,
skoro teraz większość ładunków z południowej Europy jedzie na północ
przez
porty niemieckie.[...].

Szkopy dymają narody Europy jak im pasuje, i to widać na wykresach.
http://stooq.pl/q/?s=sax&c=1y&t=c&a=lg&b=0

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-09 20:59:27
Autor: skippy
Instrukcja dymania "panienki"....

Użytkownik "Endriu"

Szkopy dymają narody Europy jak im pasuje, i to widać na wykresach.
http://stooq.pl/q/?s=sax&c=1y&t=c&a=lg&b=0

Nie udało Ci się znaleźć chociaż jeszcze jednego indeksu dla porównania?
Dajesz jakiś SRAX, prawdopodobnie ogólnie ważący mniej niż pojednczy biośmieć czy tam coś innego podobnego.

A tu DAX przez rok cieniej urosnął niż totalnie odjechany BUX składający sie w praktyce z jednej spółki.
I mniej niż my.

Z tego widać, że najbardziej wydymali, oprócz tego Twojego SRAXA, żabojadów.
Reszta wydymała ich:

http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100507&c=1y&t=c&a=lg&r=dax+bux+wig20

Potęga manipulacji: dobrać dane pod tezę.

Data: 2010-05-09 12:56:21
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100507&c=1y&t=c&a=lg&r=dax+bux+wig20

Z całym szacunkiem, ale akurat na tym wykresie zaprezentowałeś
potwierdzenie mojej tezy, iż najlepiej wyszli ci którzy się nie dali
wciągnąć w Euro .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-09 23:55:11
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:f26bb135-f510-47ca-b7f9-7fb9e1fcb22er34g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Z całym szacunkiem rzutowanie jakichkolwiek efektów gospodarczych z jakiegoś SRAXA i kraju 15 razy mniejszego od Polski na cokolwiek sensownego jest żenujące.

Data: 2010-05-09 23:55:59
Autor: skippy
[...]

Co do Węgier to proszę - rozwiń.

Data: 2010-05-09 23:48:36
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....

Data: 2010-05-10 12:31:36
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:b8754aae-a4e4-49f4-a897-461171bb67f9j35g2000yqm.googlegroups.com...
>http://stooq.pl/q/?s=sax&d=20100507&c=1y&t=c&a=lg&r=dax+bux+wig20

potwierdzenie mojej tezy, iż najlepiej wyszli ci którzy się nie dali
wciągnąć w Euro .....

Co do Węgier to proszę - rozwiń.

Nie wiem o co ci chodzi. Może twierdzisz że Węgry mają Euro?

:))))))))))))
raczej pytam co takiego świetnego się dzieje w ich gospodarce

Data: 2010-05-10 17:20:38
Autor: SlawcioD
Endriu pisze:
[...]

Endriu, znalazles cos co wszystkim umknelo:). szkopy boja sie naszej
konkurencji w transporcie ladowym, stad np chcieli razem z ruskimi
targac rure po powierzchni dna morskiego - tak aby do portow polskich
nie mogly wchodzic duze jednostki;)

inna sprawa to polskie podejscie do sprawy stoczni a dokladnie nabrzeza.
rozbicie tych terenow na mniejsze dzialki i ich sprzedaz uniemozliwi
budowe duzych portow przeladunkowych... co tez jest na reke szkopom...

w transporcie morskim istotnym czynnikiem jest czas. polskie porty
oferuja krotki czas postoju przy nabrzezu, moga przyjac jednorazowo duza
ilosc jednostek, oraz najwazniejsze - sa blisko otwartego morza a przez
to wplyniecie do portu jest stosunkowo szybkie.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-05-08 21:27:49
Autor: marfi
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4be5ba6f$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
moze jakiś konkretny przykład dymania przez prawo EU / polityków EU ?

   dymanie dumy może być konkretnym przykładem?

--
marfi

Data: 2010-05-08 22:25:03
Autor: george

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:4be5bb37$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zbyt oryginalne, zawsze znajdzie sie niemiec który uważa że inny niemiec dyma jego dumę.
To jakby nie określa problemu.

george

Data: 2010-05-10 15:03:02
Autor: totus
Instrukcja dymania "panienki"....

Data: 2010-05-11 03:55:45
Autor: totus
totus wrote:

Endriu wrote:

Ty do dzisiaj jeszcze tego jeszcze nie zrozumiałeś ...

Na dzień dzisiejszy prawo europejskie jest ponad prawem polskim -
przypominam ci .....

Podaj może, która dyrektywa UE wyrządziła Ci krzywdę. Podaj, która
dyrektywa UE zmieniła polskie prawo na Twoją szkodę.

Tak jak myślałem. Nie masz z czego zacytować, bo sam nic nie wymyślisz. Jesteś jak lustro tylko odbijasz i do tego krzywo.

Data: 2010-05-10 23:53:19
Autor: Endriu
Instrukcja dymania "panienki"....
Tak jak myślałem. Nie masz z czego zacytować, bo sam nic nie wymyślisz.
Jesteś jak lustro tylko odbijasz i do tego krzywo.

Podałem ci przykład powyżej totusie (z małej litery) ale ty dalej
bijesz pianę.
Przykładów mógłbym mnożyć -  robię to od trzech lat - a ty dalej
swoje.
Gospoarki strefy Euro się zwijąją, a wy dalej swoje.
Niemcy dymają narody Europy (co widać na wykresach)  - a ty cały czas
do przodu z propagandą.

Normalnie Beton partyjny który może dopiero  po kolejnym bankryctwie
sysytemu przejrzy na oczy - tak jak w 1980 latach.

Rozmowa z tobą jak i z całą śmietanką "utrwalaczy systemu" z tej grupy
nie ma najmniejszego sensu.
Szkoda na to czasu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-11 09:44:15
Autor: totus
Instrukcja dymania "panienki"....
Endriu wrote:

Szkoda na to czasu.

Przyjmuję Twój punkt widzenia.

Data: 2010-05-08 21:09:59
Autor: marfi
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4be5b56a$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  george, a gdzie jest Georgia w w/w konfiguracji?

--
marfi

Data: 2010-05-10 14:52:32
Autor: totus
Instrukcja dymania "panienki"....

Data: 2010-05-10 16:49:33
Autor: viper
Endriu wrote:

> Trzeba ratować co się da, bo nas wydymają .....

Opisz prosto po żołniersku na czym to dymanie będzie polegało. Czego mam się bać. A może będzie przyjemnie?

totus, ty się doigrasz... jak Endriu zdobędzie wreszcie tę spluwę o której wspominał to nie będzie ci do śmiechu...

Data: 2010-05-10 17:27:25
Autor: skippy

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000025bd.4be81cfdnewsgate.onet.pl...
Endriu wrote:

> [...]

totus, ty się doigrasz... jak Endriu zdobędzie wreszcie tę spluwę o której
wspominał to nie będzie ci do śmiechu...

Pisiaki wykosili konia i buraka to i wykoszą uprowców zanim ci zaczną strzelać w tył głowy platformersom i innym niepisowcom; tak myslę.

Data: 2010-05-11 03:58:43
Autor: totus
totus wrote:

Endriu wrote:

Trzeba ratować co się da, bo nas wydymają .....

Opisz prosto po żołniersku na czym to dymanie będzie polegało. Czego mam
się bać. A może będzie przyjemnie?

Na ten temat też nic nie możesz znaleźć w internecie? Nie ma żadnych strasznych projekcji zaczynających się od 'może'?

Data: 2010-05-09 08:00:26
Autor: roman ban
Instrukcja dymania
co znaczy -dymania -??? wygrasz albo nie    -- -   jakas nowosc ???

--

Instrukcja dymania "panienki"....