Instrukcja licznika 12NE01r

Data: 2009-08-10 08:19:49
Autor: Artur Dębski
Instrukcja licznika 12NE01r
Może ktoś podzieli się instrukcją lub opisem wszystkich symboli na wyświetlaczu ? -
bo patrzę na niego i oprócz sumy kWh od momentu zainstalowania  + aktualnej taryfy
to reszty się moge tylko domyślać.

Z góry dziękuję

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Data: 2009-08-10 09:44:19
Autor: Panslavista

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości
[...]

Już raz podałem link - tak to jest jak głupole wsadzili mnie owczym pedem do
KFa:
http://www.apator.com.pl/Folder.2006-01-26.5237/Folder.2006-05-24.0210/Folder.2006-05-24.6024/Folder.2006-05-24.6021/Folder.2006-05-24.6034/ec3.pdf

Jest tam dokładny opis licznika i jego mutacji.

Data: 2009-08-10 15:20:45
Autor: Sebcio
Panslavista pisze:

Już raz podałem link - tak to jest jak głupole wsadzili mnie owczym pedem do
KFa:

Zaśmiecasz grupy swoimi pijackimi wynurzeniami to i masz na co zasłużyłeś. Na trzeźwo też nie piszesz na temat, bo Artur pytał o kody OBIS a Ty mu wyjeżdzasz z folderem w którym nic na temat nie ma.

Do Artura: kilka wątków wcześniej Jakub Spiernowski ładnie opisał znaczenie różnych kodów OBIS. Wątek dotyczył licznika 16EC3gr ale same kody mają to samo znaczenie w każdym liczniku. To taki standard. Nota ode mnie - "DA" oznacza symbol na wyświetlaczu, ponieważ sam kod jest taki sam. Czyli jeśli przy jakimś parametrze świeci się DA, oznacza to że wartość ta dotyczy poprzedniego okresu pomiarowego (a więc tego zamkniętego, np. poprzedniego miesiąca).

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-08-10 16:52:20
Autor: Panslavista

Użytkownik "Sebcio" <sebcio@nowhere.net> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:

> [...]

że wartość ta dotyczy poprzedniego okresu pomiarowego (a więc tego
zamkniętego, np. poprzedniego miesiąca).

Czytaj ze zrozumieniem - pytanie było o wszystkie funkcje licznika a nie
tylko o kody a w linku są wszystkie dane na ten temat.

Data: 2009-08-10 17:03:39
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Czytaj ze zrozumieniem - pytanie było o wszystkie funkcje licznika a nie
tylko o kody a w linku są wszystkie dane na ten temat.

Wypraszam sobie robienie ze mnie alkoholika. Nie jestem abstynentem, ale
piję równie mało.
Ostatnio kompot ze śliwek, rabarbaru... Oraz yerba mate.
A głównie wodę z filtra RO.

Data: 2009-08-11 10:23:24
Autor: Marek Dyjor
Panslavista wrote:
[...]

to dziwne, bo co jakiś czas wyjeżdżasz na grupy z jakimiś pierdołami  NTG. Może czas przejść sie do specjalisty.

Data: 2009-08-11 11:36:54
Autor: Panslavista

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:

> [...]
> A głównie wodę z filtra RO.

to dziwne, bo co jakiś czas wyjeżdżasz na grupy z jakimiś pierdołami  NTG.

I tak nie osiągnę pozycji Dyjora - izolatki bez klamek.

Instrukcja licznika 12NE01r