Instrukcja serwisowa do pralki

Data: 2010-05-29 17:19:52
Autor: szat
Instrukcja serwisowa do pralki
Witam,
Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
uderzając o ścianę pralki. Nie mam pojęcia gdzie przypiąć ten moduł mimo że
ma odpowiednie zaczepy. Czy ktoś wie gdzie znajdę opis bebechów pralki Bosch
WLX 24361 , bo na ich stronie znalazłem tylko denny rysunkowy opis  jak
włożyć pranie do pralki i wybrać odpowiedni program prania, albo podpiąć
węże ;) Przypuszczam, że takie opisy techniczne mają tylko serwisanci, ale
może gdzieś na pirackich serwerach się znajdzie ? ;)

--
Radek

Data: 2010-05-30 16:16:02
Autor: ąćęłńóśźż
Instrukcja serwisowa do pralki
Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

-- -- -

Data: 2010-05-30 20:31:40
Autor: Pietrek
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości
Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

Jasne!

PLONK!

P.

Data: 2010-05-30 21:52:15
Autor: Kris

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> napisał w wiadomości news:4c02af0c$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomości
Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

Jasne!

PLONK!

nie rozumiem o co Tobie chodzi. Przeciez napisał dobrze-'sprawdzić u zródła"

Kris

Data: 2010-05-30 23:12:44
Autor: Cezar

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:htuflf$m5h$1news.onet.pl...

[...]

BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

Cezar

Data: 2010-05-31 11:01:46
Autor: kris

Użytkownik "Cezar" <czafie@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c02d4ca$0$17085$65785112news.neostrada.pl...

BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

To wiem.,
Nie łąpie tylko za co ten PLONK
Chociaż userowi 666/ąćęłńóśźż w sumie PLONK się należy za odpisywanie nad cytatatmi.
Ale ten typ jest niereformowalny jak widac;)

Krzysiek

Data: 2010-05-31 08:49:25
Autor: Jacek
Instrukcja serwisowa do pralki

Użytkownik "szat" <2asas1@1ss2ss.com> napisał
Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
To w końcu pralka, czy drukarka jest ? ;-)
W temacie polecam www.elektroda.pl
Jacek

Instrukcja serwisowa do pralki