Instrukcja suunto D9

Data: 2009-03-07 19:14:03
Autor: Adam Dziadek
Instrukcja suunto D9
Szukam instrukcji jezyku polskim do suunto D9 w wersji elektronicznej jesli ktos ma to prosze na priva za pomoc dziekuje.

Data: 2009-03-09 06:09:11
Autor: piod9
Instrukcja suunto D9
poszukam i dam znać
pozdr
piotrek

Data: 2009-03-10 09:30:16
Autor: pioskrza
Instrukcja suunto D9
On 7 Mar, 19:14, "Adam Dziadek" <m...@neostrada.pl> wrote:
Szukam instrukcji jezyku polskim do suunto D9 w wersji elektronicznej jesli
ktos ma to prosze na priva za pomoc dziekuje.

Posiadam elektroniczną wersję do D6. Wydaje mi się, że wielu różnic
nie ma. Instrukcję robiłem sam (tłumaczenie) i wymaga małego jeszcze
"dopieszczenia" ale chwilowo nie mam na to czasu. W obecnej postaci
jest chyba i tak wystarczająca. Jeśli kolega jest zainteresowany
proszę dać znać na adres pioskrza@poczta.onet.pl
Pozdrawiam
Piotr

Instrukcja suunto D9