Instruktor Adv. Nitrox

Data: 2011-07-14 09:28:00
Autor: qlphon
Instruktor Adv. Nitrox
Czy osoba swiezo po kursie instruktorskim adv. nitrox potrafi dobrze wyszkolic
kursanta ?? Jakie sa waze opinie ?

lubię przykłady motoryzacyjne
(bo każdy polak się na tym świetnie zna)

    Czy osoba świeżo po kursie prawa jazdy, potrafi dobrze kierować autem?

zależy, jak leży...

wracając do nurkowania:
ja miałem do czynienia z instruktorem świeżo po kursie i był świetny.
bardzo się przejmował wszystkimi szczegółami
kurs trwał dłużej niż u konkurencji ale mam wrażenie, że się nieźle naumiałem
i odbierałem plastik z czystym sumieniem

innym razem miałem podobną sytuację i instruktor ciągle musiał zerkać do podręcznika...
w sumie nauczyliśmy się, ale na początku to było trochę wkurzające...
nie mniej jednak, parę lat później, bezstresowo posłałem do tego instruktora swoją małżonkę

wszystko zależy od konkretnego egzemplarza i niestety zanim nie zaczniesz kursu, nie będziesz wiedział
imho nawet opinia innych nie jest tu wykładnią, ale oczywiście zawsze pomocna...

Instruktor Adv. Nitrox