Instruktor WSI/KDP/PTTK w 2 miesiące od zera

Data: 2014-11-05 10:50:22
Autor: cameo53
Instruktor WSI/KDP/PTTK w 2 miesiące od zera
Jak zostać instruktorem w 2 miesiące?
Z klucza WSI. Ja zostałem.

Paweł Poręba, okradam też wraki, więc jakby co to zadzwoń mi na pripejda

Data: 2014-11-05 10:53:20
Autor: cameo53
Instruktor WSI/KDP/PTTK w 2 miesiące od zera
Szkolę oczywiście w systemie argentyńskim. To już nie jest ściśle tajne

Data: 2014-11-05 11:16:36
Autor: cameo53
Instruktor WSI/KDP/PTTK w 2 miesiące od zera
Miałem co prawda zostać lekarzem orzecznikiem w ZUSie, ale Kuszewskiemu ktoś tą szmalcownię upierdoloł

;{

Instruktor WSI/KDP/PTTK w 2 miesiące od zera