Instruktor rebreather

Data: 2009-11-16 22:24:21
Autor:
Instruktor rebreather
 Re: Instruktor rebreather
Autor: Obi_Wan ccr.diver.pl@gmail.com
Data: 16-11-2009, 22:43:43
+ pokaż cały nagłówek

Może kto¶ z nurków widział jak Grzegorz używał Buddy Inspiration?

Witaj,
niestety Twoje szyderstwo jest nie trafione: Beton nurkowal na
Classicu i ma minimum MOD1 Air Diluent zrobiony u Roberta Jablonskiego
pare lat temu. A jako IT moze po wyplywaniu okreslonej ilosci godzin
moze zrobic crossover trenerski.
:o)

Od kiedy Robert Jabłoński jest istruktorem CMAS? Chyba, że wymiana uprawnienia
za uprawnienia.
Grzegorz nurkował na inspiration tak, ale tylko na basenie:
http://www.ccr.com.pl/200602obiegZamknietyCCR.html
Czy tam uzyskał uprawnienia?
Gdzie i co wypływał?
Żenada --

Data: 2009-11-17 11:22:40
Autor:
Instruktor rebreather
  <rebreathercmas@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Czy tam uzyskał uprawnienia?
Gdzie i co wypływał?
Żenada

To miał na plecach sprzęt czy nie ? MIAŁ !!!

Przykład który Tobie podawałem był jeszcze ciekawszy, bez założenia, po
obejrzeniu, pojechał do centrali i dostał kwity instruktorskie na szkolenie.
Kupno i założenie sprzętu, odbyło się już po zdobyciu uprawnień. Przyznasz że to lepsza szopka. pozdrawiam rc

Data: 2009-11-17 16:28:51
Autor:
Instruktor rebreather
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <rebreathercmas@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Czy tam uzyskał uprawnienia?
> [...]

Kupno i założenie sprzętu, odbyło się już po zdobyciu uprawnień. Przyznasz że to lepsza szopka. pozdrawiam rc

Ze strony www.ccr.com.pl zniknęła informacja o crossover z CMAS do PSAI
uprawnień instruktorskich Grzegorza Bernaciaka. Super!
Mam nadzieję, że oszu¶ci też znikn± ze ¶wiata nurkowego.

Data: 2009-11-17 17:29:23
Autor: Instruktor PSAI
Instruktor rebreather
http://www.ccr.com.pl/200603Egipt.html - wystarczyło dokładnie przejzec strone
zeby zobaczyc ze grzegoz bernaciak ukonczyl kurs CCR air dilunet Diver. Papiery
instruktorskie uzyskał we Włoszech w Cmasie, poczym zwrócił sie z pro¶b± do
Roberta Jabłońskiego o crossover. Niestety siedziba główna PSAI nie wyraziła
zgody na cross do takiego poziomu. Grzegorz Bernaciak jest nurkiem CCR Air
Diluent Diver. Koniec tematu

Data: 2009-11-17 16:39:36
Autor:
Instruktor rebreather
Instruktor PSAI  <adrian01@onet.eu> napisał(a):
[...]

Czy mam zeskanować wydrukowany tekst z Waszej strony o crossover instruktora i
Wam przesłać.
Oszu¶ci

Data: 2009-11-17 09:08:54
Autor: lucek
Instruktor rebreather
Jaki IT tacy instruktorzy. Ale obciach :)

Data: 2009-11-17 18:19:07
Autor:
Instruktor rebreather
lucek <lucek.pucekk@gmail.com> napisał(a):
Jaki IT tacy instruktorzy. Ale obciach :)

Witajcie Szukam dalej.
Robert Fother Klajn na swojej stronie napisał:
W grudniu 2007 roku rozpocz±łem kurs rebreatherowy, który mam nadzieje
zakończyć w styczniu 2008 roku.
http://www.fother.pl/nowosci.php

Na stronie Go Deep: 29.01 &#8211;05.02.2008, kurs CCR Explorer Trimix Diver &#8211; 100m,
Egipt dla kogo? Dla do¶wiadczonego nurka Jacka Klajna
http://www.ccr.com.pl/200802kursTrimixEgipt.html

Panowie naginacie wszystko, może kto¶ będzie Wam weryfikował uprawnienia.

Data: 2009-11-17 10:40:21
Autor: lucek
Instruktor rebreather
Chyba trzeba napisać do Hal-a Watts'ea i poinformować go jaki w PSAI
Polska zrobił się folwark

Data: 2009-11-17 18:55:41
Autor:
Instruktor rebreather
lucek <lucek.pucekk@gmail.com> napisał(a):
Chyba trzeba napisa=E6 do Hal-a Watts'ea i poinformowa=E6 go jaki w PSAI
Polska zrobi=B3 si=EA folwark

Napisz do centrali w Stanach jakie szopy odchodz± w IANTD Czechy.
Przykład który opisałem w tym w±tku dotyczy tej organizacji, jest to wałek
przedniego gatunku.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-17 18:08:06
Autor: adrian01
Instruktor rebreather
o czym ty chlopie piszesz? Jacy oszusci? Poraz pierwszy zdarzylo sie w histori
PSAI w Polsce ze siedziba głowna odmowiła crossoveru i fakt zamiescilismy taka
informacje na stronie ale juz ja zdjelismy

--

Instruktor rebreather