Instruktor rebreather

Data: 2009-11-17 11:22:40
Autor:
Instruktor rebreather
  <rebreathercmas@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Czy tam uzyskał uprawnienia?
Gdzie i co wypływał?
Żenada

To miał na plecach sprzęt czy nie ? MIAŁ !!!

Przykład który Tobie podawałem był jeszcze ciekawszy, bez założenia, po
obejrzeniu, pojechał do centrali i dostał kwity instruktorskie na szkolenie.
Kupno i założenie sprzętu, odbyło się już po zdobyciu uprawnień. Przyznasz że to lepsza szopka. pozdrawiam rc

Data: 2009-11-17 16:28:51
Autor:
Instruktor rebreather
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Kupno i założenie sprzętu, odbyło się już po zdobyciu uprawnień. Przyznasz że to lepsza szopka. pozdrawiam rc

Ze strony www.ccr.com.pl zniknęła informacja o crossover z CMAS do PSAI
uprawnień instruktorskich Grzegorza Bernaciaka. Super!
Mam nadzieję, że oszuści też znikną ze świata nurkowego.

--

Instruktor rebreather