Instruktor snb. PZS - ktos robil? Jak wrazenia?

Data: 2009-09-27 07:07:47
Autor: pmolski
Instruktor snb. PZS - ktos robil? Jak wrazenia?
Witam,
wpadl mi do glowy glupi pomysl robienia instruktora snb. PZS ;)
Glupi, bo jak przeczytalem wymogi na 3 stopien sprawnosci to nogi sie
pode mna ugiely - skoki: shifty, 180, 360; raile: 50/50, boardslide. A
ja do snowparku wogole sie nie zblizam. W zeszlym sezonie podskoczylem
na jakiejs malej chopce pare razy i wcale misie nie podobalo. A boxy
napawaja mnie przerazeniem.
Robil ktos z Was stopnie sprawnosci PZS? W jakiej szkolce? Najchetniej
gdzies, gdzie mozna pojezdzic tez freeridowo - Szklarska?
Trudno sie nauczyc skokow i boxow?
Plan ma taki, zeby na poczatku sezonu zaatakowac 2 stopien sprawnosci,
na kursie zobaczyc jak trenuja na 3 (na ogol kursy sa polaczone),
potem w sezonie potrenowac [niestety nie mam z kim :(] snowpark i pod
koniec sezonu uderzyc na 3 sprawnosc.
Strona PZS niestetyt zawirusowana, sciagnalem sobie zeszloroczne
wymogi ze strony szkolki Pani Klepackiej.

Opinie?
pozdr
Piotr

Instruktor snb. PZS - ktos robil? Jak wrazenia?