Instrument landing system, from Wikipedia

Data: 2010-04-11 19:46:27
Autor: Wiesiaczek
Instrument landing system, from Wikipedia

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w wiadomości news:hpsndd$mjj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
passengers including the Polish President Lech Kaczynski, first lady Maria Kaczynska, and the country's highest executives.

Tadeusz

To jest polska grupa i pisz tu po polsku.
Gówno mnie obchodzi Twoja znajomość lub nie angielskiego.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-11 20:53:21
Autor: ColgatesBilly
"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> wrote in message news:hpt1tk$dpl$1news.onet.pl...

[...]

How dare you!!!

Respects KoL

Data: 2010-04-11 20:13:09
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:11own.8803$4c4.7661uutiset.elisa.fi...
[...]

PLONK ... i wszysko jasne!

Data: 2010-04-11 21:18:25
Autor: ColgatesBilly
"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> wrote in message news:hpt3fm$j5n$1news.onet.pl...

[...]

Not for me!
Why are you so rude?

Kol

Data: 2010-04-11 21:34:58
Autor: Piotr
Instrument landing system, from Wikipedia
Dnia Sun, 11 Apr 2010 21:18:25 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Not for me!
Why are you so rude?

Och nie proś, wieśniaczek ma swoje zasady. Wyczuwa inteligenta na kilometr
i go zaraz plonkuje. W ten sposób kreuje otaczający go świat, zupełnie
jakby był bogiem wieśniaczków. :-)
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-11 22:48:03
Autor: FD
W dniu 2010-04-11 niedziela 21:34, Piotr pisze:

Och nie proś, wieśniaczek ma swoje zasady. Wyczuwa inteligenta na kilometr
i go zaraz plonkuje. W ten sposób kreuje otaczający go świat, zupełnie
jakby był bogiem wieśniaczków. :-)
Piotr

Piotr.... masz u mnie nominacje do "Cytatu Tygodnia"
:D

o rzesz..... dopiero teraz widze ze jakis pajac zrobil crossa na polityke!
to stad taki zalew oszołomstwa dzis i wczoraj

Data: 2010-04-11 23:57:02
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "FD" <FAKE@flejm.pl> napisał w wiadomości news:hptcll$33p$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Hehe,
wyciągnąłeś mi gnoja z KF-a i się ubawiłem :)
Te fiutek Piotr uważa się za inteligenta??? :)))))))))))

A może jest was więcej? :)))

Instrument landing system, from Wikipedia