Instrument landing system, from Wikipedia

Data: 2010-04-11 22:46:49
Autor: ZAQ
Instrument landing system, from Wikipedia
nie wiem jakim idiota trzeba byc by w takich warunkach
podchodzic do ladowania bez ILS, w tych najgorszych
warunkach stosuje sie chyba przynajmniej CAT2 albo nawet 3.

Data: 2010-04-11 23:01:49
Autor: /dev/SU45
Instrument landing system, from Wikipedia
nie wiem jakim idiota trzeba byc by w takich warunkach
podchodzic do ladowania bez ILS, w tych najgorszych
warunkach stosuje sie chyba przynajmniej CAT2 albo nawet 3.

Niekoniecznie, całe lata stosowało się i w wojsku ciągle stosuje precyzyjne podejście radarowe PAR, tyle że trzeba mieć to przećwiczone, mieć pewność że kontroler i pilot używają tej samej procedury i nie ma problemów językowych. Czy to był PAR?

Ogólnie to oni nie mieli za dużo nalotu jak na tak odpowiedzialną funkcję, 2000h to niektórzy na szybowcach nazbierają. Za komuny było łatwiej bo mogli nalot zbierać w Locie, a teraz to nie takie proste...

Data: 2010-04-11 23:03:15
Autor: Tomy M.
Użytkownik "ZAQ" <ignacy@wataklipakiewicz.com> napisał w wiadomości news:hptc0q$frs$1node1.news.atman.pl...
nie wiem jakim idiota trzeba byc by w takich warunkach
podchodzic do ladowania bez ILS, w tych najgorszych
warunkach stosuje sie chyba przynajmniej CAT2 albo nawet 3.

Teee .. WIKIPEDIOWY PILOCIE od siedmiu boleści.
Ci wyjaśniam jaki:

- WOJSKOWY PILOT NA WOJSKOWYM LOTNISKU!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Instrument landing system, from Wikipedia