Instynkt samozachowawczy Kwaśniewskiego zawodzi.

Data: 2010-07-02 17:02:39
Autor: no kto
Instynkt samozachowawczy Kwaśniewskiego zawodzi.
Polska stanęła w takim miejscu, gdzie politycy formatu Kwaśniewskiego
nie mogą nie myśleć.
A pajace co idą za nim też powinny spojrzeć szerzej.

Kwaśniewski, choć może tego nie wie, został wykreowany przez Rosjan w
1993r (z moją wydatną nieuświadomioną pomocą o czym nie bedziemy
gadać). Potem, wiadomo, Kwas wdepnął w krycie moskiewskich pieniądzy.
Zdołał odbudować mój szacunek m.in. po wpadce w Charkowie, gdzie
musiał wybrać między utratą popularności, a interesem powszechnym..
Choć to co było widoczne spotkało się ze słusznym potępieniem.
Kwaśniewski porządził, wypalił się i skończył. Rachunek kwita..

Ale zaraz? Nie skończył?

No to chyba faktycznie coś z tym instynktem nie gra, bo gdyby chciał
wrócić do polityki to chyba nie po trupie Polski, prawda?

Czy jednak parcie na wazelinę do Rosji jest tak duże?

Instynkt samozachowawczy Kwaśniewskiego zawodzi.