Instytut Polskiej Racji Stanu

Data: 2011-03-10 12:10:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Instytut Polskiej Racji Stanu
-- -- - Prawicowe media triumfalnie informują, że oto "kolejne środowiska chcą kontynuować dzieło Lecha Kaczyńskiego" Chodzi tu o tzw. Instytut Polskiej Racji Stanu 2010 który powstaje w Sopocie. Problem jednak w tym, że jedynym pomysłodawcą i promotorem owego Instytutu, są panowie z... PiS (m.in. poseł Jaworski, Kraczkowski i spółka).

Więc pytam się całkiem grzecznie i na razie bez podtekstów: cóż to za "kolejne środowiska" do kurwy nędzy? Bo wedle mojego rozumu, mamy tu do czynienia cały czas i niezmiennie z jednym i jedynym środowskiem. Na dodatek kompletnie sfiksowanym. Tym absolutnie "kolejnym" i do tej pory nieznanym nam "środowskiem" jest też pani Marta Dubieniecka z domu Kaczyńska, co jest rzecz jasna olbrzymim zaskoczeniem. No i eks-minister Łopiński, również w tym gronie jest postacią absolutnie nową, zaskakującą i wzbudzającą nasz aplauz i uznanie dla inicjatywy. Ciekaw jestem też rzecz jasna, cóż to za tajemnicze grono "około 10 profesorów zwyczajnych" o których wiemy że nic ni wiemy. Profesor Legutko? Profesor Krasnodębski? A tych pozostałych osmiu cudaków jak się nazywa? Chociaż o pseudonimy prosimy. Kolejne środowska??? Nawet Płaszczak takiego idiotyzmu by nie wymyślił.
czwartek, 10 marca 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/03/2166-1.html

Instytut Polskiej Racji Stanu