[m*banki] Integracja? :)

Data: 2012-05-16 09:50:23
Autor: Kamil Jońca
[m*banki] Integracja? :)

Złożyłem dzi¶ w multibanku wniosek o KK z ODC. Negatyw, trudno. Ale czekała mnie niespodzianka. Oprócz maila z Multibanku o negatywnej
decyzji dostałem również maila z ... mBanku, że mój wniosek został
rozpatrzony negatywnie :), (Oczywi¶cie w mBanku żadnego wniosku nie
składałem) KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Kirk to Enterprise -- beam down yeoman Rand and a six-pack.

Data: 2012-05-16 01:11:31
Autor: luc
Integracja? :)
On 16 Maj, 09:50, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Złożyłem dziś w multibanku wniosek o KK z ODC. Negatyw, trudno.

Ale czekała mnie niespodzianka. Oprócz maila z Multibanku o negatywnej
decyzji dostałem również maila z ... mBanku, że mój wniosek został
rozpatrzony negatywnie :), (Oczywiście w mBanku żadnego wniosku nie
składałem)

Niby jeszcze nie zdecydowali, ale wyglÄ…da na to, ĹĽe z Multibankiem
trzeba będzie się pożegnać:

http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Koniec-BRE-Banku-i-MultiBanku-Bedzie-tylko-mBank,wid,14426648,wiadomosc.html

KJ

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-16 08:29:13
Autor: Olgierd
Integracja? :)
On Wed, 16 May 2012 01:11:31 -0700, luc wrote:

Niby jeszcze nie zdecydowali, ale wyglÄ…da na to, ĹĽe z Multibankiem
trzeba będzie się pożegnać:

Mnie to w sumie wisi jak się będzie nazywać, pod warunkiem, że mBank doszlusuje w 100% do oferty Multi.

A w sumie integracja rachunków i produktów nie będzie mi przeszkadzać. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-16 10:48:57
Autor: Wojciech Bancer
Integracja? :)
On 2012-05-16, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

Niby jeszcze nie zdecydowali, ale wygl±da na to, że z Multibankiem
trzeba będzie się pożegnać:
Mnie to w sumie wisi jak się będzie nazywać, pod warunkiem, że mBank doszlusuje w 100% do oferty Multi.

O to-to. mBankowa oferta mi w ogóle nie pasuje, podczas gdy Aquarius jest całkiem sympatyczny. Nowy wygl±d by się pewnie przydał. :)

Swoj± drog± ciekawe co zrobi± jak kto¶ ma:
 - ROR w mBanku *i* w Multibanku (dla utrudnienia: jedno wspólne, inne nie)
 - osobno SFI, Maklera itd.
Bo ich system pewnie nie pozwala na posiadanie dwóch RORów, dwóch SFI :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-16 02:04:51
Autor: luc
Integracja? :)
On 2012-05-16, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

[...]

> Mnie to w sumie wisi jak się będzie nazywać, pod warunkiem, że mBank
> doszlusuje w 100% do oferty Multi.

O to-to. mBankowa oferta mi w ogĂłle nie pasuje, podczas gdy Aquarius
jest całkiem sympatyczny. Nowy wygląd by się pewnie przydał. :)

SwojÄ… drogÄ… ciekawe co zrobiÄ… jak ktoĹ› ma:
 - ROR w mBanku *i* w Multibanku (dla utrudnienia: jedno wspólne, inne nie)
 - osobno SFI, Maklera itd.
Bo ich system pewnie nie pozwala na posiadanie dwĂłch RORĂłw, dwĂłch SFI :)

Mam podobnie, do tego masa emaxów i emaxów+ (część z nich wspólna), a
w samym Multi można mieć tylko jedno konto oszczędnościowe i jedno
multimax.

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-16 09:54:24
Autor: Olgierd
Integracja? :)
On Wed, 16 May 2012 02:04:51 -0700, luc wrote:

[...]

Najprościej będzie połączyć 1+1 i z głowy :) Nawet z IKE nie będzie problemu, bo tych ustawowo nie można mieć więcej niż jednego.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-16 12:08:10
Autor: Wojciech Bancer
Integracja? :)
On 2012-05-16, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

Mam podobnie, do tego masa emaxów i emaxów+ (czę¶ć z nich wspólna), a w
samym Multi można mieć tylko jedno konto oszczędno¶ciowe i jedno
multimax.

Najpro¶ciej będzie poł±czyć 1+1 i z głowy :) Nawet z IKE nie będzie problemu, bo tych ustawowo nie można mieć więcej niż jednego.

Tia. Poł±cz rachunek indywidualny ze wspólnym bez dyspozycji klienta,
proszę Cię. ;>

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-16 11:45:27
Autor: Olgierd
Integracja? :)
On Wed, 16 May 2012 12:08:10 +0200, Wojciech Bancer wrote:

Mam podobnie, do tego masa emaxów i emaxów+ (część z nich wspólna), a
w samym Multi można mieć tylko jedno konto oszczędnościowe i jedno
multimax.

NajproĹ›ciej bÄ™dzie poĹ‚Ä…czyć 1+1 i z gĹ‚owy  Nawet z IKE nie bÄ™dzie
problemu, bo tych ustawowo nie można mieć więcej niż jednego.

Tia. Połącz rachunek indywidualny ze wspólnym bez dyspozycji klienta,
proszÄ™ CiÄ™. ;>

A, racja (nie wpadłem na to).

No to zrobią tak samo jak z "<26" po ukończeniu 26 urodzin.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-05-16 13:58:00
Autor: Wojciech Bancer
Integracja? :)
On 2012-05-16, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

Tia. Poł±cz rachunek indywidualny ze wspólnym bez dyspozycji klienta,
proszę Cię. ;>
A, racja (nie wpadłem na to).
No to zrobi± tak samo jak z "<26" po ukończeniu 26 urodzin.

Mhm. I biznesowe konta też tak "zintegruj±" ludziom?
Nie ma to jak zmieniać numer konta używany od 10 lat np. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-16 14:31:47
Autor: m
Integracja? :)
On 2012-05-16, Olgierd<no.email.no.spam@no.problem>  wrote:

[...]

[...]

Czy co¶ stoi na przeszkodzie, żeby konto miało 2 numery? Spotkał się kto¶ kiedy¶ z czym¶ takim przy rozmaitych migracjach?

p. m.

Data: 2012-05-16 14:36:38
Autor: Kamil Jońca

On 2012-05-16, Olgierd<no.email.no.spam@no.problem>  wrote:

[...]

[...]

Hm. Wydaje mi się, że (je¶li chodzi o przychodz±ce przelewy) to chyba
tak działaj± płatno¶ci masowe?
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2012-05-16 14:52:45
Autor: Wojciech Bancer
Integracja? :)
On 2012-05-16, m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Tylko możliwo¶ci "systemu informatycznego dla klientów detalicznych". :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-16 02:15:04
Autor: MK
Integracja? :)
On 16 Maj, 10:48, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

O to-to. mBankowa oferta mi w ogóle nie pasuje, podczas gdy Aquarius
jest całkiem sympatyczny. Nowy wygl±d by się pewnie przydał. :)

A do mnie, klienta mBankowego, zadzwonili zeby zaproponowac takiego
doradce Aquariusa... w placowce Multibanku oczywiscie... Zapytalem co
dzieki temu uzyskam, okazalo sie, ze pakiet dodatkowych uslug jest
niewielki. Ciekawe czy tak jak moj mBankowy opiekun telefoniczny
moglby mi uzystac darmowe karty... Nie chce mi sie jechac specjalnie
do oddzialu zeby podpisywac aneks, bo zciekawosci bym sprawdzil jak to
dziala...

MK

Data: 2012-05-16 11:18:48
Autor: Wojciech Bancer
Integracja? :)
On 2012-05-16, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Aquarius to przede wszystkim jedyny chyba plan w BRE, gdzie za obrót
12k/m-c zwolni± Cię ze wszystkich (albo znacznej większo¶ci) pierdółkowatych opłat za kartę, konto, za wydanie itd.
No i wszystkie bankomaty za free a nie za opłatę.

A co do doradców, to ja mam o tyle fajnego, że nawet potrafił do
mnie do biura, czy do domu podskoczyć z umow±. Ale fakt że to
nie były byle aneksy, tylko umowy kredytowe. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-16 18:10:16
Autor: MK
Integracja? :)
W dniu 16.05.2012 o 11:18 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> pisze:

[...]

Wlasnie o tym pisalem... w mBanku nie ma takiej standardowej oferty, ale  moj telefoniczny doradca potrafil mi zalatwic np. bezplatna karte z  bezprowizyjnymi wyplatami.

A co do doradców, to ja mam o tyle fajnego, że nawet potrafił do
mnie do biura, czy do domu podskoczyć z umow±. Ale fakt że to
nie były byle aneksy, tylko umowy kredytowe. :)

No, to zadna laska, za prowizje to chyba nikt nie odmowi...

MK

Data: 2012-05-16 10:38:46
Autor: xbartx
[m*banki] Integracja? :)

Jak jak złożyłem wniosek w mBanku o kk (akcja Kindle) to dostałem maila z @partners.mulibank.pl ale oczywiście skierowano mnie do mkiosku z papierologią. Także te dwa banki już są można powiedzieć jednym, no półtora bankiem ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-16 12:43:13
Autor: Zbynek Ltd.
[m*banki] Integracja? :)
xbartx napisał(a) :
Jak jak złożyłem wniosek w mBanku o kk (akcja Kindle) to dostałem maila z @partners.mulibank.pl ale oczywi¶cie skierowano mnie do mkiosku z papierologi±. Także te dwa banki już s± można powiedzieć jednym, no półtora bankiem ;)

Żeby spadek ilo¶ci nam się nie utrzymał, bo za chwilę będzie to
drugi półbank ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-05-16 20:39:09
Autor: xbartx
[m*banki] Integracja? :)
Dnia Wed, 16 May 2012 12:43:13 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Żeby spadek ilości nam się nie utrzymał, bo za chwilę będzie to drugi
półbank ;-)

Nie drugi półbank ale pierwszy, bo ten prawdziwy to Półbank i jest nie do wy.bania ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-16 11:54:56
Autor:
[m*banki] Integracja? :)
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

Złożyłem dzi¶ w multibanku wniosek o KK z ODC. Negatyw, trudno.

Drugiego kindelka by się chciało, co? ;-)

--

[m*banki] Integracja? :)