Intel Core2 Quad: QX9770 i Q9650

Data: 2009-03-29 22:28:32
Autor: Netx
Intel Core2 Quad: QX9770 i Q9650
QX9770 - 4x3.2GHz,
Q9650 - 4x3GHz - mam pytanie czy te procesory pod socket 775 są jeszcze produkowane ?
Pytam bo QX9770 poszedł ostatni za ~1600zł na Allegro z miesiąc temu i już go teraz nie sprzedają (przynajmniej na Allegro),
a Q9650 można jeszcze kilka kupić na Allegro (w sklepie już nie znalazłem) i zastanawiam się czy on też nie zniknie ze sprzedaży?
Interesuje mnie perspektywa ~pół roku bo jeśli będzie dalej produkowany to wole się wstrzymać z zakupem aż stanieje.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-30 23:59:33
Autor: Saiko Kila
Intel Core2 Quad: QX9770 i Q9650
Proces Netx <user72cut-it-out@go2.pl> zwrócił błąd:
[...]

Q9650 _już_ staniał i to o 40% (w styczniu). Więcej najpewniej nie
stanieje, chyba że używka. Ten drugi też staniał, ale mniej. Najbliższe
obniżki intel planuje na 19. kwietnia, ale obejmują one inne procesory
(w tym energooszczędną wersję - Q9550 (Q9550S), ale będzie kosztowała
tyle ile teraz Q9650).

Procek Q9770 (oraz QX9650, inny niż ten którego szukasz) będzie można
zamawiać gdzieś do połowy roku, czyli minimum tyle będzie produkowany.
Ale po ogłoszeniu zakończenia produkcji większość sprzedawców już nie
zamawia, dlatego ciężko dostać. Q9650 na razie nie zapowiadają końca.

W sklepie agito.pl można jeszcze kupić Q9650, choć nie wiem czy cena
jest konkurencyjna z allegro.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8