Intel Dual-Core E5200 i problem z pomiarem temp...

Data: 2009-07-20 16:30:38
Autor: Gamariel
Intel Dual-Core E5200 i problem z pomiarem temp...
Witam

Mam nadzieje ze dobrze trafilem ze swoim pytaniem :) Jesli nie, prosze o wybaczenie i nakierowanie :)

Mam problem z zakupionym niedawno dual-corem e5200. Jak w temacie programy takie jak CoreTemp, RealTemp pokazuja wlasciwie temp tylko jednego
rdzenia, czyli core0, natomiast core1 zawsze w tych programach pokazywane jest z wynikiem 52stopni bez jakiejkolwiek reakcji na obciazenie - temp jest
stala, tzn wskazuje stala wartosc :) Dodatkowo HWM BlackBox pokazuje mi temp 52stopnie dla obu rdzeni bez zadnej reakcji na obciazenia. Troche mnie to zdziwilo, gdyz majac starszego dual-core, czyli e2140 pokazywaly oba te programy wlasciwe temp i dla obu rdzeni. Dodam, ze everesty w roznych wersjach dla tego klocka e5200 wogole nie maja zadnej rubryki pokazujacych pomiar temp - w przeciwienstwie do e2140, ktory mial pokazany pomiar z procesora w everescie i pokrywal sie z pomiarem w/w programow.

Nie wiem co moze byc tego przyczyna... testy w super pi czy sp2004 przechodza bezproblemowo i tylko ta kwestia pomiaru temp troche mnie i dziwi
i niepokoi zarazem.

Czy moze ktos z Was wie o co kaman? :)

Pozdrawiam.

Intel Dual-Core E5200 i problem z pomiarem temp...