Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD

Data: 2011-05-01 19:50:27
Autor: gomader
Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD
Witam,
Mam pytanie odnosnie dekodowania h264, w przypadku intela i amd, czy jest to pelne dekodowanie, czy tylko wsparcie i duza czesc roboty wykonuje CPU? jakie macie obciazenie procesora w przypadku dekodowania obrazu 1080 h264?

nie wiem jak to jest w przypadku intela i amd, ale np crystalhd dostaje zakodowany stream i wypluwa bitmapy, wiec z pewnoscia jest to "pelne" dekodowanie

pzdr

Data: 2011-05-01 19:56:53
Autor: Andrzej Libiszewski
Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD
Dnia Sun, 01 May 2011 19:50:27 +0200, gomader napisaƂ(a):

http://lmgtfy.com/?q=DXVA
http://lmgtfy.com/?q=UVD

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2011-05-01 20:08:56
Autor: gomader
On 05/01/2011 07:56 PM, Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

ja to znam, tylko tam nic nie mam na temat obciazenia CPU w realnych testach ...

Data: 2011-05-01 21:06:29
Autor: Zakarm
W dniu 2011-05-01 20:08, gomader pisze:
[...]

Co ciekawe moj dekoder HD ma procesor MIPS 300MHz i daje rade dekodowaniu MPEg4

:):):):)

Bo ma sprzetowy dekoder

Data: 2011-05-02 00:06:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD
Dnia Sun, 01 May 2011 21:06:29 +0200, Zakarm napisaƂ(a):

MPEG4 to doƛć szerokie pojęcie.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD