Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?

Data: 2019-12-22 16:25:06
Autor: Irokez
Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?
Witam.

Chciałem właśnie zutylizować jakąś starą otrzymaną skąś kiedyś płytę, w ramach segregacji metal/elektronika ściągnąłem radiator i się lekko zdziwiłem.
Procesor Intel Pentium 4 SL5SY wlutowany w płytkę pośredniczącą i dopiero ta kanapka wsadzona w Socket 423.
Pamiętam Pentium OverDrive, ale ta generacja ominęła mnie widocznie jakoś.

Taka lekka teraz zagwozdka. Widzę płyty Socket 423 mają jakieś dziwne ceny na aledrogo i nie są na poziomie cen złomu. Po co to komu? Czy tylko pic na wodę fotomontaż.

--
Irokez

Data: 2019-12-22 19:19:31
Autor: ggs

"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:5dff8ad0$0$17360$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierwsze Pentium 4.  --

Data: 2019-12-23 12:31:22
Autor: Irokez
W dniu 2019-12-22 o 19:19, ggs pisze:

[...]

Pierwsze Pentium 4.

Właśnie tak poprzeglądałem po internecie, i jednak złom.
Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2020-01-04 10:26:19
Autor: stichf
On Monday, December 23, 2019 at 12:31:43 PM UTC+1, Irokez wrote:

> Właśnie tak poprzeglądałem po internecie, i jednak złom.
Pozdrawiam.

-- Irokez

czy juz sie zezłomowala?
Pozdrawiam

Data: 2020-01-04 22:29:25
Autor: Irokez
Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?
W dniu 2020-01-04 o 19:26, stichf@gmail.com pisze:

czy juz sie zezłomowala?

tak, nie szło do garderoby wejść więc trochę złomu musiało wylecieć ;)

--
Irokez

Intel Pentium 4 s423 - co to za wynalazek?