Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z

Data: 2010-03-13 09:25:27
Autor: macalos
Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z
Witam, proszę o pomoc w wyjaśnieniu dlaczego mój procesor w biosie
rozpoznawany jest jako q8400 2,66 (8 x 333)
testując go w CPU-Z pokazuje mi mnożnik (6x333)  1996,7 MHz, mam płyt
Asus P5QSE z aktualnym biosem, ustawienie w biosie mam standardowe
(wszystko na auto), zasilacz 550 W. proszę o litośc gdy dla kogoś to
pytanie będzie porażająco śmieszne. Pozdrawiam

Data: 2010-03-13 18:37:20
Autor: Czarek
W dniu 2010-03-13 18:25, macalos napisał/a:
[...]

Pewnie to będzie Odpowiedzią na Twój "problem"
http://pl.wikipedia.org/wiki/SpeedStep

--
Cz.

Data: 2010-03-15 15:00:38
Autor: macalos
On 13 Mar, 18:37, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:
> [...]

> (wszystko na auto), zasilacz 550 W. proszę o litośc gdy dla kogoś to
> pytanie będzie porażająco śmieszne. Pozdrawiam

dzieki za odpowiedź, pozdrawiam

Data: 2010-03-13 18:43:26
Autor: Michał
Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z
Witam, proszę o pomoc w wyjaśnieniu dlaczego mój procesor w biosie
rozpoznawany jest jako q8400 2,66 (8 x 333)
testując go w CPU-Z pokazuje mi mnożnik (6x333)

Działa oszczędzanie energii. Przy obciążeniu mnożnik wzrośnie.

Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z