Intel i7 a system xp32bit

Data: 2009-04-14 12:56:56
Autor: Tomek
Intel i7 a system xp32bit
Witam

Zakupilem procesor intel i7 i jednoczesnie jestem uzytkownikiem windowsa xp 32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego procesora czy mozna sobie darowac?

Tomek

Data: 2009-04-14 12:36:24
Autor: G Nowak
Intel i7 a system xp32bit
Zakupilem procesor intel i7 i jednoczesnie jestem uzytkownikiem windowsa xp
32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego procesora
czy mozna sobie darowac?

Zapewne tak ale tylko w aplikacjach x64, programy x86 beda dzialac w najwyzej tak samo dobrze, jak pod 32bitowym systemem.

--
pozdr

Data: 2009-04-15 07:25:51
Autor: Robert Winkler
Intel i7 a system xp32bit
Zakupilem procesor intel i7 i jednoczesnie jestem uzytkownikiem windowsa xp
32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego procesora
czy mozna sobie darowac?

Druga sprawa (poza tym co napisał ci już G Nowak)
o ile w komputerze masz tylko jeden procesor
to też mozesz pozostać przy Windows XP.
i nie musisz czytać dalej.

Procesory i7 mają zintegrowany kontroler pamięci
mają wiec inne wymagania co do sposobu obsługi pamieci
oraz sposobu przydzielania zadań do różnych procesorów z komputerze.
W przypadku systemów rodziny Windows,
te zmiany pojawiły się dopiero w jądrze zastosowanym w Windows Vista
oraz Windows 2008 Server (oba systemy korzystają z tej samej wersji jadra)
--
Pozdrawiam

Intel i7 a system xp32bit