Intel odwołuje międzynarodową konferencję w Gdańsku z powodu "anti-LGBT zones"

Data: 2020-01-18 19:33:20
Autor: japanizer
Intel odwołuje międzynarodową konferencję w Gdańsku z powodu "anti-LGBT zones"
Last year it was announced XDC2020 would be hosted in Gdansk, Poland by a local Polish crew at Intel. But now that decision is being reassessed over finding a more welcoming and inclusive country for the event.

It was brought to the attention of the X.Org Board of Directors by one of their members that some local municipalities recently enacted "anti-LGBT zones" within Poland. These LGBT-free zones are deemed unenforceable and symbolic (details on Wikipedia) but may cause a change in the XDC2020 location. O LGBT-free zone nawet artykuł w Wikipedii:

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT-free_zone

Data: 2020-01-18 22:50:54
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 04:33:21 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Pedałom już kompletnie odbija.

Data: 2020-01-18 23:36:16
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 3:50:55 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
> [...]
> Last year it was announced XDC2020 would be hosted in Gdansk, Poland by a local Polish crew at Intel. But now that decision is being reassessed over finding a more welcoming and inclusive country for the event.

Ano. Komputerek z którego to napisałeś, możesz już wyrzucić do lasu, jak prawdziwy Wolak, ewentualnie spalić w piecu z resztą śmieci. W środku ma procesor Intela, możesz się przez niego zarazić pedalstwem. Nawet wasz guru duchowy, Jaki, mówił, że nie potrzebna jest nam technologia z zachodu, prawda?

Przypomnisz jeszcze, w jakich innych krajach, poza Polską, organy państwowe zarządziły strefy wolne od LGBT?

Data: 2020-01-19 09:09:17
Autor: A. Filip
Intel odwołuje międzynarodową konferencję w Gdańsku z powodu "anti-LGBT zones" - Najwyższy czas przejść na procesor AMD!
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Przypomnisz jeszcze, w jakich innych krajach, poza Polską, organy
państwowe zarządziły strefy wolne od LGBT?

Dziękuje ci za reklamę alternatyw do procesorów firmy Intel.
Uszczęśliw mnie ogłoszeniem że Microsoft też odwołał.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-19 00:11:51
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 5:09:19 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Dziękuje ci za reklamę alternatyw do procesorów firmy Intel.
Uszczęśliw mnie ogłoszeniem że Microsoft też odwołał.

No proszę jak szybko Andrzejek z brunatną sraczką w głowie się ujawnił.

Ale mówisz i masz:

https://www.microsoft.com/en-us/pride

Data: 2020-01-19 09:38:20
Autor: A. Filip
> [...]

Uszczęśliw mnie ogłoszeniem że Microsoft też odwołał.

No proszę jak szybko Andrzejek z brunatną sraczką w głowie się ujawnił.

Weź ty ciulu zamiast robić Intel-owi reklamę negatywną walnij linka to
co Intel *SAM* powiedział (słowo w słowo) *czyli w jakim stylu*.
Bo to właśnie styl (dobór słów) może być kluczowy dla ewentualnej
reakcji w duchu "Nie będzie Intel pluć nam w twarz".

Ja od dwóch laptopów rozważałem przejście z procesora Intela na AMD,
twoja *debilnie nachalna* propaganda może wspomóc to że czwartego razu
już nie będzie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-19 00:42:25
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 5:39:08 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Bo to właśnie styl (dobór słów) może być kluczowy dla ewentualnej
reakcji w duchu "Nie będzie Intel pluć nam w twarz".

Miałeś w pierwszej wiadomości, człowieku, który lubi komentować to, czego nie przeczytał.

Ja od dwóch laptopów rozważałem przejście z procesora Intela na AMD,
twoja *debilnie nachalna* propaganda może wspomóc to że czwartego razu
już nie będzie.

No to będziesz miał problem, bo AMD też wspiera środowiska LGBT.

Proponuję coś z tej listy:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Russian_microprocessors

Data: 2020-01-19 10:59:59
Autor: Budzik
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Ja od dwóch laptopów rozważałem przejście z procesora Intela na AMD,
twoja *debilnie nachalna* propaganda może wspomóc to że czwartego razu
już nie będzie.

Jebłem... Wybór procesora w oparciu o prferencje seksualne - tego jeszcze nie było!

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2020-01-19 12:24:00
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jako świadome "podstawowe kryterium" pewnie dla niewielu.  Jako
podświadoma "kropla przepełniająca czarę" pewnie dla wielu z tych nie
tak zbyt wielu "dość mocno wąchających się".  Sam Intel nie obstawia że
fani LGBTQ+ (na zachodnim świecie) dzięki skasowaniu konferencji
"w niszowej Polsce" kupią więcej produktów/procesorów Intela?

Reklamy nie opierają w się w znacznej części na "wrażeniach ogólnych"?
Co za nieskuteczne palanty twoim zdaniem taki marketing robią :-)
W kapitalizmie ostro konkurencyjnych różnica między klęską a sukcesem
może być (czasem) bardzo mała.  Co Intel posieje, Intel zbierze.
Efekt (sumaryczny) na różnych rynkach może być i będzie różny.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-19 13:59:59
Autor: Budzik
[...]

Powiedziałbym ze jestes wyjątkowy (ale nie odczytuj tego jako komplement ;-DDD

Jako
podświadoma "kropla przepełniająca czarę" pewnie dla wielu z tych
nie tak zbyt wielu "dość mocno wąchających się".

Zartujesz? Chyba tylko do jakiegos promila wyjatkowo zainteresowanych tematem zeby zdecydowanie mocno pokazac sie jako antyLGBT.

 Sam Intel nie
obstawia że fani LGBTQ+ (na zachodnim świecie) dzięki skasowaniu
konferencji "w niszowej Polsce" kupią więcej produktów/procesorów
Intela?

Jak znam zycie to taka wiadomosc dotrze do jakiegos promila klientów

Reklamy nie opierają w się w znacznej części na "wrażeniach
ogólnych"? Co za nieskuteczne palanty twoim zdaniem taki marketing
robią :-)

Moim zdaniem to przeważnie nie w indolencji twórców reklam jest problem a w indolencji odbiorców. Ale nawet wtedy kryterium doboru procesora vs podejscie do lgbt wydaje sie conajmniej komiczne.
Zwłaszcza ze wybór masz mocno okrojony i moze sie okazac ze bedziesz musiał liczyc na liczydle...

[...]
Zafiksowany jestes zeby pokazac jak bardzo jestes anty (co moze oznaczac rozne rzeczy patrz przypadek Goodmana) ale zapewniam cie ze dla 99.9999% klientów ta sprawa pozostanie niezauwazona.

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-01-19 07:01:21
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 11:00:00 PM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]

> różny. > Zafiksowany jestes zeby pokazac jak bardzo jestes anty (co moze oznaczac rozne rzeczy patrz przypadek Goodmana) ale zapewniam cie ze dla 99.9999% klientów ta sprawa pozostanie niezauwazona.

Za to rozsławi wśród biznesu wstającą z kolan Wolskę, że ho ho!

Data: 2020-01-19 17:11:19
Autor: A. Filip
> [...]

Za to rozsławi wśród biznesu wstającą z kolan Wolskę, że ho ho!

Biznes (w przygniatającej większości) ma LGBTQ+ bardzo głęboko w dupie u
afro-amerykanina.  Biznes jest od "produkcji zysku" a nie od promowania
LGBTQ+.  Poza paroma "przodownikami oszołomami" najwyżej nie chcą się
wystawiać na ryzyko bojkotu albo "złej prasy"/"złych skojarzeń" i to
zasadniczo po linii "better to be safe than sorry".

A ta konferencja została zapewne udupiona po linii "bardzo mały zysk z
konferencji w Polsce a ryzyko choć małe to i tak większe".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-19 08:28:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 17:12:07 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A ta konferencja została zapewne udupiona po linii "bardzo mały zysk z
konferencji w Polsce a ryzyko choć małe to i tak większe".

Co nie zmienia faktu, że oficjalny powód podany przez Intela spowodował wystąpienie piany na twym pysku, a komunika poszedł w świat. Znów ten cholerny niski parapet nie pozwolił na wstać z kolan.

--
Bruno

Data: 2020-01-19 08:37:02
Autor: Zenek Kapelinder
Intel odwołuje międzynarodową konferencję W GDAŃSKU z powodu "anti-LGBT zones" - Najwyższy czas przej ść na procesor AMD!
prostak i cham jesteś pizdziak i się nie znasz. W reklamie nie idzie o to co się mówi ale ze się mówi.

Data: 2020-01-19 09:20:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 17:37:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
prostak i cham jesteś pizdziak i się nie znasz. W reklamie nie idzie o to co się mówi ale ze się mówi.

"AMD Named a Best Place to Work for LGBT Equality"
https://www.amd.com/en/press-releases/amd-named-a-best-2016dec05

Liczydło ci Zenuś zostaje.

--
Bruno

Data: 2020-01-19 09:55:06
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

"AMD Named a Best Place to Work for LGBT Equality"
https://www.amd.com/en/press-releases/amd-named-a-best-2016dec05

Liczydło ci Zenuś zostaje.

Oki doki jak powiązać X.Org z intelem?

Co to jest ten x.org? Pierwszy raz słyszę. Ktoś od Sorosa?

Data: 2020-01-19 09:51:41
Autor: Konopny
[...]

....do lokalizacji XDC2018 w Hiszpanii

Ale ale tam pałują w Katalonii i byki dręczo na korridach, aj
aj aj. Gdzie jest dobrze?

Data: 2020-01-19 18:55:28
Autor: A. Filip
Intel odwołuje międzynarodową konferencję W GDAŃSKU z powodu "anti-LGBT zones" - Krwawa hiszpańska corrida niech żyje! :-)

*W GDAŃSKU* jest źle.
A gdyby te byki to gejami były?! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-19 00:17:28
Autor: japanizer
> [...]
> państwowe zarządziły strefy wolne od LGBT?

Dziękuje ci za reklamę alternatyw do procesorów firmy Intel.

Intel odpada, AMD odpada, no i w ogóle firmy z zachodu odpadają - wasz guru Jaki w końcu stwierdził, że tu w Polsce nie chcemy technologii z zachodu.

Czyli jaką konkretnie firmę masz na myśli, Andrzejku z brunatną sraczką w głowie?

https://www.amd.com/en/press-releases/amd-named-a-best-2016dec05

AMD Named a Best Place to Work for LGBT Equality

Some of AMD's programs and initiatives for LGBT employees include:

    Equal employment opportunity and non-discrimination policies that cover all facets of diversity, including sexual orientation, gender, and gender identity;
    Employee Resource Groups such as the Pride LGBT and Allies group;
    Health coverage for all U.S.-based employees that includes full benefits for domestic partners and comprehensive coverage for transgender employees;
    Member of the Business Coalition for Equality, a group of U.S. corporations that support the Equality Act.

Data: 2020-01-19 02:07:33
Autor: Konopny
Intel odwołuje międzynarodową konferencję w Gdańsku z powodu "anti-LGBT zones"
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
Last year it was announced XDC2020 would be hosted in Gdansk, Poland

I dobrze, niech udadzą się w bardziej oświecone miejsca jak. np. arabia saudyjska.
A co!

:)

Intel odwołuje międzynarodową

Ojeju jeju jeju, jak ty koniecznie chcesz zaistnieć w necie!
Wincyj dramaturgii, wincyj!

Data: 2020-01-19 05:22:41
Autor: japanizer
On Sunday, January 19, 2020 at 7:07:34 PM UTC+9, Konopny wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> Last year it was announced XDC2020 would be hosted in Gdansk, Poland I dobrze, niech udadzą się w bardziej oświecone miejsca jak. np. arabia saudyjska.
A co!

To już tam w PiS marzy wam się wprowadzenie w Polsce ustroju podobnego do tego z Arabii Saudyjskiej?

PS. https://img.wiocha.pl/images/6/4/64e5c182c337291c7f105fe9dbbe9fda.jpg

Intel odwołuje międzynarodową konferencję w Gdańsku z powodu "anti-LGBT zones"