Intelekt stanął mi dęba

Data: 2009-11-09 12:05:35
Autor: cytryna
Intelekt stanął mi dęba
Szanowni Państwo,

zaglądając wczoraj do Rzeczpospolitej natknąłem się przypadkiem na wywiad z profesorem Ireneuszem Krzemińskim.
http://www.rp.pl/artykul/388876.html
Jest bardzo ciekawy, bo dotyczy książki będacej wynikiem badań przeprowadzonych wspólnie ze studentami nt. Radia Maryja, które zaskoczyły profesora, ale szokująca jest końcówka, gdzie profesor wypowiada się o sobie.
Rewelacyjny tekst !

Ukłony

Roman Rumian

Dwa miesiące przed śmiercią Voltaire wstąpił do loży masońskiej Dziewięciu Sióstr w Paryżu. Podsumował swoje życie słowami: Umieram wielbiąc Boga, kochając przyjaciół, nie nienawidząc wrogów, nie cierpiąc przesądów.
Pojednanie z Bogiem jest zawsze możliwe, nawet jak z hochsztaplerstwa w młodości lało się do kropielnicy. Na granicy Ultima Thule nawet ci co mienią się agnostykami doznają dreszczy ze strachu jak zostaną "tam" przyjęci. Pan profesor też pęknie, to kwestia czasu.

--

Intelekt stanął mi dęba