Intelektualne gnojenie platfonstwa cz 2

Data: 2011-01-21 16:19:26
Autor: Hans Kloss
Intelektualne gnojenie platfonstwa cz 2
" [,,,] gwiazda prezencji telewizyjnej napisała dziś list na Onecie
List do Blogera:
Bezpieczny, ukryty za pseudonimem, śmiało i bez zgniłych kompromisów
oceniasz to, co wokół. Parawan anonimowości daje Ci odwagę i ostrość
sądów. Pouczasz, łajesz, krytykujesz i sądzisz. Wystawiasz cenzurki..
[...]Staruchy z realu i mainstreamu niech łażą po sądach i tłumaczą
się z tego, co napisali, jak tacy głupi. My z sieci tak banalnych
błędów nie popełniamy. Nas nie wyrzucają z pracy, choć czasem ładujemy
nawet w szefów. I to codziennie. Jest fajnie. Jest ciepło. Jest
bezpiecznie. Witamy w świecie konformizmu.
Kamil Durczok"
Na plaskacza w platfonski durczokowaty ryj nie musiał długo czekać:
"Pyszałkowaty, pewny siebie i śliczny Kamilu Durczoku, oraz inne
durczoki patrzące na nas, co dzień z ekranów TVN, Polsat, a ostatnio i
TVP. Epatujący swoim nazwiskiem, zaklinający mega-uśmiechem
rzeczywistość i występujący pod znaną maską, bo niestety, twarzyczki
ujawnionej kiedyś nad "brudnym stołem", niewiele kto pamięta -
dziękuję Ci za lekcję odwagi. Co dzień, skryty pod płaszczykiem
ochronnym bogatego wydawcy i pod parasolem władzy, z którą się
pieścisz, udowadniałeś jak można brawurowo szarżować medialnie gromiąc
opozycję, przeczołgując nieżyjącego dzisiaj Prezydenta, a potem
atakując modlące się pod Krzyżem starsze kobiety.[...] Ty masz
czelność zarzucać mi ciepełko i konformizm? Nie podoba Ci się mój
pseudonim, chroniący moją prywatność? A co z Bolesławem Prusem,
Molierem czy Markiem Twainem - im też zarzucasz wygodnictwo?[...] Nie
porównuję się do nich (gdzie mi tam) ale tak jak i oni jestem osoba
prywatną, wolno mi i mam jakieś swoje powody. I nic Ci do nich, bo w
odróżnieniu od Ciebie nie czerpię kokosów z brylowania w mediach i nie
stoi za mną wielki biznes,[...] Ktoś musi przygotowywać rzeczowe
analizy, bezkompromisowo patrzeć na ręce władzy, ferować sprawiedliwe
oceny i dbać, by staruszki nie były okradane przez swój Rząd we
własnej Ojczyźnie. I jeszcze jedno Durczoku: a kiedy to ostatnio byłeś
w sądzie i tłumaczyłeś się z tego, co powiedziałeś? Witamy w
Internecie ściemniactwo telewizyjne"
Całość na: http://niepoprawni.pl/blog/164/odpowiedz-blogera-durczokom-z-mainstreamu
J-23
PS. Oprócz tego sądzę że platfonstwo powinno zostać zgnojone

Intelektualne gnojenie platfonstwa cz 2