Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.

Data: 2010-02-21 10:33:41
Autor: Artur Borubar
Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.
- To oczywiście nieprawda. Rosyjski ambasador włącza się w sprawy wewnętrzne w Polsce - oskarża szef prezydenckiego Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Aleksander Szczygło komentuje wczorajsze oświadczenie Władimira Grinina, według którego ambasada nic nie wie o planowanej wizycie prezydenta w Katyniu. Rzecznik rządu apeluje o wstrzemięźliwość w tej sprawie.
 Pytam pana ambasadora: czemu wprowadza w błąd polską opinię publiczną? - mówił Szczygło w audycji Moniki Olejnik w Radiu Zet. Wczoraj Grynin powiedział dziennikarzom, że do ambasady Federacji Rosyjskiej nie dotarło pismo zapowiadające wizytę Lecha Kaczyńskiego na uroczystościach w Katyniu. - Nie widziałem takiego pisma - powiedział Girin, pytany przez polskich dziennikarzy podczas dnia otwartego rosyjskiej ambasady czy do kierowanej przez niego placówki wpłynęło pismo z kancelarii Lecha Kaczyńskiego.

"To jest oczywiście nieprawda"

- To jest oczywiście nieprawda. Tego samego dnia, czyli 27 stycznia, zostało wysłano pismo właściwie jednobrzmiące do pana ministra Sikorskiego, ministra Przewoźnika i do ambasadora Rosji. Z informacją, że prezydent pragnie wziąć udział w uroczystościach 70. rocznicy Zbrodni w Katyniu. I zadziwiające jest, że ambasador Grynin - tymi swoimi słowami - włącza się w sprawy wewnętrzne w Polsce. A to nie należy do jego obowiązków. Aleksander Szczygło potwierdził też, że kancelaria Lecha Kaczyńskiego może ponownie przysłać swoje pismo. - Nieprawdopodobne jest: wszędzie doszło tylko w ambasadzie rosyjskiej... Taki bałagan mają? Nie wiedzą, że list przyszedł od prezydenta? - dziwił się w Radiu ZET Szczygło.

"Dajmy spokój Katyniowi"

- Bardzo niedobrze się dzieje, że pan tę sprawę wyciąga. Prosiliśmy żeby nad kwestiami uroczystości w Katyniu zachować spokój - komentował słowa Szczygły rzecznik rządu Paweł Graś. - Deklarowaliśmy (i pan premier i pan minister Sikorski (...) dajmy spokój Katyniowi. Jest deklaracja MSZ, są kontakty ze stroną rosyjską, po to żeby zarówno pan premier jak i pan prezydent na tych uroczystościach się znaleźli i żeby te uroczystości przebiegły godnie. I my zrobimy wszystko żeby tak się stało - powiedział w Radiu Zet Paweł Graś.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7584906,Szczyglo_o_slowach_ambasadora_Rosji__To_oczywiscie.html

Przemek

Niejednokrotnie można się było przekonac, że otoczenie Lecha Kaczyńskiego jest kompletnie niewiarygodne, więc może w celu przekonania społeczeństwa, Szczygło pokaże w pisuarowo-lewackiej telewizji dowód wysłania pisma zamiast na siłę uzurpowac sobie prawo do zaproszenia.

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/ Jeszcze 304 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-02-21 11:09:34
Autor: -heÂŽsk-
Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.
On Sun, 21 Feb 2010 10:33:41 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

- To oczywiście nieprawda. Rosyjski ambasador włącza się w sprawy wewnętrzne w Polsce - oskarża szef prezydenckiego Biura Bezpieczeństwa Narodowego.

 kiedy skonczy sie czas tych intelektualnych kurdupli?
 lechu, brat prezesa pis zrobil juz z siebie wystarczajacego gamonia.
 po jaka cholere wystawia na posmiewisko kolejnego klauna?
 brat prezesa pis swoim glupim: "ja tez! ja tez!" doprowadzil  do tego, ze MUSI PROSIC o udzial w uroczystosciach na ktore
 premier ZOSTAL ZAPROSZONY przez premiera Rosji, a prezydent  Rosji zostal postawiony w niezrecznej sytuacji bo jak ma teraz
 zapraszac kogos kto juz sciaga buty w jego przedpokoju ?

  --

 HeSk

Data: 2010-02-22 03:11:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

pisem@op.pl> wrote:

[...]

I Ty He?sku też bardziej uwierzyłeś rosyjskiemu ambasadorowi niż polskiemu
Prezydentowi?
Teraz, jak wyszło że ambasador kręcił, pewnie Ci głupio nie? ;)
--
Pit

Data: 2010-02-22 11:45:50
Autor: konserwator

pisem@op.pl> wrote:

[...]

RUSEK TO I RUSKIEMU UWIERZYL...

Data: 2010-02-22 12:00:03
Autor: -heÂŽsk-
Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.
On Mon, 22 Feb 2010 11:45:50 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

RUSEK TO I RUSKIEMU UWIERZYL...

 dowcip polega na tym, ze ja mam polskie nazwisko,
 a twoje jest z gminu. i to jest twoj problem ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-22 12:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.
On Mon, 22 Feb 2010 03:11:36 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]
>  zapraszac kogos kto juz sciaga buty w jego przedpokoju ?

I Ty He?sku też bardziej uwierzyłeś rosyjskiemu ambasadorowi niż polskiemu

 nie chodzi o wiare tylko fakty. pismo dotarlo czy nie to sprawa
 drugorzedna. przeczytaj wyzej co napisalem.

Teraz, jak wyszło że ambasador kręcił, pewnie Ci głupio nie? ;)

 glupio mi, ze prezydent robi z siebie durnia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Inteligent z Jezioran wywołuje wojne.