Inteligentna opaska na rękę

Data: 2016-01-22 12:48:17
Autor: mbut
Inteligentna opaska na rękę
W dniu 20.01.2016 o 13:18, mbut pisze:
Ten temat chyba nie był poruszany. Chcę kupić taką opaskę na rower,
która by mierzyła puls serca, spalanie kalorii itp. Przeryłem pół
internetu i nie znalazłem informacji jak się zachowują takie opaski przy
jeĹşdzie na rowerze. KontrolujÄ™ swoje zdrowie przy pomocy aplikacji
MyFitneesPal, ale tam muszę mieć dane spalania kalorii. Może ktoś z
kolegĂłw posiada takie informacje a raczej linka do tego tematu i posiada
już jakieś doświadczenie, więc proszę o udostępnienie.
  Aha zapomniaĹ‚em nadmienić, iĹĽ posiadam system operacyjny OS X dla iPhone.
dzieki

Nikt mi nie odpisał mi na temat.
pozdr

Data: 2016-01-22 06:40:51
Autor: Ignac
Inteligentna opaska na rękę
W dniu pi±tek, 22 stycznia 2016 12:48:22 UTC+1 użytkownik mbut napisał:

Nikt mi nie odpisał na temat.

Ale może Cię za to rozbawić.

Przychodzi Putin do lekarza i mówi-
Panie doktorze, nie wiem co się dzieje,
co bym nie zjadł, to ci±gle mam biegunkę.
A próbował pan je¶ć to co wszyscy? - mówi doktor.

Data: 2016-01-23 13:17:12
Autor: mbut
W dniu 22.01.2016 o 15:40, Ignac pisze:
[...]

Ignac, Ty zapewne powiniene¶ takie kawały opowiadać w cyrku.:):)

Data: 2016-01-22 09:14:25
Autor: zbrochaty
Inteligentna opaska na rękę

Nikt mi nie odpisał mi na temat.

Widocznie jestes trendsetterem i nikt sie nie rozeznaje w temacie :)

Wiekszosc z nas używa szklanej kuli na kierownicy :)
Kula pokazuje kadencje, predkosc, czas, i doradza nam w diecie i jak sie ubrać
My, zwykli mugole, czarnej magii pod postaci± opasek nie używamy :)

Data: 2016-01-23 12:51:54
Autor: mbut
W dniu 22.01.2016 o 18:14, zbrochaty@gmail.com pisze:

[...]

I co krzykacze od szklanej kuli już Wam się temat wyczerpał:))

Data: 2016-01-23 18:48:30
Autor: Coaster
Inteligentna opaska na rękę
mbut wrote:
[...]

Nikt mi nie odpisał mi na temat.
pozdr

Temat jest mi kompletnie obcy, ale sprawdzales tu?
http://www.cortland.pl/apple-iphone/opaska-fitness.html

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-01-23 19:12:07
Autor: mbut
Inteligentna opaska na rękę
W dniu 23.01.2016 o 18:48, Coaster pisze:
mbut wrote:
[...]

Nikt mi nie odpisał mi na temat.
pozdr

Temat jest mi kompletnie obcy, ale sprawdzales tu?
http://www.cortland.pl/apple-iphone/opaska-fitness.html

dzięki, ale mi nie o to chodziło, bo ja na sieci widziałem ich setki. Pytałem czy ktoś coś takiego kupił i może chciałby się podzielić jak taka opaska zachowuje się na rowerze, ale dzięki Ci za ten link
pozdr

Inteligentna opaska na rękę