Inteligentna, wspaniała, moja pani prezydent

Data: 2015-03-28 21:24:44
Autor: Budzik
Inteligentna, wspaniała, moja pani prezydent
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

Już za chwilę w TVP1 wywiad z moją ukochaną panią prezydent

Wywiad? Niemozliwe...
Mnie juz znudziła ta telenowela "wypowie sie/nie wypowie sie" takzen iestety nie obejrze na zywo...

Data: 2015-03-29 08:08:59
Autor: ada
W dniu 2015-03-28 o 22:24, Budzik pisze:
[...]

Tak myślałem..., POzostał ci złodziej de bul, obrzydliwy natręciuch i wyjątkowo wulgarny i odpychający typ...

Data: 2015-03-29 10:00:50
Autor: Budzik
[...]

Nie, jego wywiadu tez nie bede dziś ogladał...

Inteligentna, wspaniała, moja pani prezydent