Inteligentne mieszaknie w bloku z p³yty ?

Data: 2013-08-31 10:44:04
Autor: pepe
Inteligentne mieszaknie w bloku z p³yty ?
W dniu 2013-08-31 07:49, Ewa pisze:
Mieszkam w M2 w bloku z wielkiej p³yty

sprzedac i uciekac, to sie nadaje na slamsy albo wyburzenia a nie remontow

Data: 2013-09-01 10:42:34
Autor: Ewa
Inteligentne mieszaknie w bloku z p³yty ?
Mieszkam w M2 w bloku z wielkiej p³yty

sprzedac i uciekac, to sie nadaje na slamsy albo wyburzenia a nie remontow

Pomys³ pewnie dobry, ale nierealny.
Ró¿nica w cenie miêdzy nowym mieszkaniem, nawet na rynku
wtórnym, ale nie w wielkiej p³ycie, a obecnie posiadanym
jest dla mnie nie do przeskoczenia. Kredytu nie dostanê.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-11-06 09:48:58
Autor: Old Green :)
W artykule <5222fdf1$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> Ewa napisal(a):

Pomys³ pewnie dobry, ale nierealny.
Ró¿nica w cenie miêdzy nowym mieszkaniem, nawet na rynku
wtórnym, ale nie w wielkiej p³ycie, a obecnie posiadanym
jest dla mnie nie do przeskoczenia. Kredytu nie dostanê.

:) poszukaæ partnera do remontu lub zmiany mieszkania na "rozwojowe" ;) ???

Pozdrawiam
Ewa

--
Pozdr. Zbig.Drwiêga
gg1100100111000000111010

Inteligentne mieszaknie w bloku z p³yty ?