Inteligentni są ateistami

Data: 2013-08-19 12:56:03
Autor: stchebel
Inteligentni są ateistami
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 09:43:56 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
W zasadzie to nie trzeba opinii profesorów by dojść do wnisku, że ateiści są zasadniczo inteligentniejsi od wierzących.

Taki wniosek wypływa ze zwykłej obserwacji, acz oczywiście nie jest podparty żadnymi liczbami. Oto jednak zespół naukowców pod kierownictwem profesora Mirona Zuckermana z Uniwersytetu w Rochester, dowiódł słuszności tej tezy badaniami.

Oparł je na analizie wcześniejszych kilkudziesięciu badań prowadzonych w Stanach od 1928 roku, oraz dodatkowo wsparł je sondą przeprowadzoną wśród starannie dobranych respondentów. Wynik to wskazanie zależności pomiędzy inteligencją a religią. Mówiąc wprost: im bardziej religijny tym głupszy.

Badanie wykazało, że inteligentna młodzież odwracała się od kościoła, w przeciwieństwie do osób starszych i mniej wykształconych, którzy  są ogromnie przywiązani do tradycyjnych wartości.

Przypominam jednak, że badania odnoszą się do Stanów, nie do Polski. W Polsce stopień zidiocenia zależy nie tylko od religijności.

http://tiny.pl/hzwsz

==========
Kompletnie "spłycony" temat. I błędne wnioski! Jest trochę Noblistów i to bynajmniej nie "Pokojowych" jak chociażby Obejma, którzy wnieścli dużo w rozwój cywilizacji i zasługują na szacunek. To że wyniki ich badań i prac teoretycznych zostały wykorzystane tak a nie inaczej, to już zupełnie inna brocha. To wina Nazistów !!  Broń Panie Boże Niemców!! Przełom 19/20-go wieku, to wręcz EKSPLOZJA intelektu ludzkości w dziedzinie fizyki i chemii. I większość Wielkich Nazwisk deklarowała się jako osoby wierzące.. To kwestia światopoglądowa, a wyśmiewanie tego jest zwykłym dyletanctwem.. A co się tyczy KK jako firmy, a to już zupełnie co innego..  Pracownicy tej firmy, to z reguły chłopczyki o raczej baaaardzo mizernym wykształceniu..  I w tym miejscu należałoby coś skorygować!!  To nie WIERZĄCY są GŁUPI, lecz GŁUPI są CI, których wiara sprowadza się do wiary w byle co, co pierdnie sukienkowy klecha.

AMEN

Data: 2013-08-20 03:17:32
Autor: leming.show
Inteligentni są ateistami
To nie WIERZĄCY są GŁUPI, lecz GŁUPI są CI, których wiara sprowadza się do wiary w byle co, co pierdnie sukienkowy klecha.

Dlatego tez, kosciol ulegl kilka razy podzialowi, nic nowego, zydzi sa podzieleni, islam tak samo, taki lajf.

Data: 2013-08-20 14:24:19
Autor: jr
Inteligentni są ateistami

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:351e9997-bcf7-4a77-b2d2-8a078a6ae7ccgooglegroups.com...
[...]

A to źle lemingu? A może byś wolał:
Ein Volk, ein Papst, ein Gott!

Data: 2013-08-20 09:24:50
Autor: leming.show
Inteligentni są ateistami
Dlatego tez, kosciol ulegl kilka razy podzialowi, nic nowego, zydzi sa podzieleni, islam tak samo, taki lajf.

A to źle lemingu? A może byś wolał:

Ein Volk, ein Papst, ein Gott!

Nie. Mysle ze podzial wyszedl wszystkim na dobre. Ale widac ze TVNowe zydostwo pieje z zachwytu jak cos wywesza, a wesza i tropia nieustannie, byle tylko znalezc pretekst do przypierdolenia. Z drugiej jednak strony, to jak Natanek jebnal TVNowego kamerzyste bylo extra. TVNowe zydostwo nie pusci przeciez protestu zydow ortodoksyjnych przeciw syjonistom, no bo jak to tak:) Nie sra sie do wlasnego gniazda, a ze najgorszym przeciwnikiem zydostwa jest KK to sie go jebie do oporu. Zydostwo ma media opanowane nie od dzis a efekty widac gdzie sie nie ruszysz.

Otóż bzdura - większośc wybitnych postaci nauki, to ludzie religijni.

To tylko pokora wzgledem nauki i swiadomosc skomlikowania rzeczywistosci. Fizyka kwantowa, biotechnologia, matematyka, chemia itp.

Data: 2013-08-20 20:28:12
Autor: jr
Inteligentni są ateistami

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:87b7864d-bd4d-41d3-b0fa-4951cdd13191googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Nie sądzę, aby dzisiejszy KK był przeciwnikiem żydostwa.

Data: 2013-08-20 13:36:33
Autor: leming.show
Inteligentni są ateistami
Nie sądzę, aby dzisiejszy KK był przeciwnikiem żydostwa.

To zalezy na jakim szczeblu:) To ze JP2 nie mogl powiedziec tego co Jankowski czy Natanek to wiadomo. Taki biskup moze juz zadac pytanie ksiedzu, czy ten jest obrzezany:)Zreszta sytuacje mozna odwrocic w druga strone, JP2 zostal przyjety dosc szorstko w Izraelu, to fakt, nie wypadalo jednak zydom specjalnie go rugac. Jesli chodzi o szeregowych ksiezy w Izraelu to czasem dostana w czapke. Tak wiec, milosci miedzy nimi nie widze:) Ale moze czegos nie wiem.

Data: 2013-08-20 23:06:05
Autor: jr
Inteligentni są ateistami

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:5f424687-85cd-485b-baa6-d246bd12a1dfgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Miłosci to tam trudno sie spodziewać.
Co najwyżej gesty pojednania - bardziej ze strony KK.

Data: 2013-08-23 04:45:01
Autor: stchebel
Inteligentni są ateistami
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 20:28:12 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

Nie. Mysle ze podzial wyszedl wszystkim na dobre. Ale widac ze TVNowe zydostwo pieje z zachwytu jak cos wywesza, a wesza i tropia nieustannie, byle tylko znalezc pretekst do przypierdolenia. Z drugiej jednak strony, to jak Natanek jebnal TVNowego kamerzyste bylo extra. TVNowe zydostwo nie pusci przeciez protestu zydow ortodoksyjnych przeciw syjonistom, no bo jak to tak:) Nie sra sie do wlasnego gniazda, a ze najgorszym przeciwnikiem zydostwa jest KK

==================
No pewnie, usłyszano że na Częstochowskim Pagórku powiedziano, że TVN to żydlana, komusza i w ogóle antypolska stacja. Przeczytaj se chłopie jeszcze raz coś powyżej napisał. Żydzi,żydostwo,żydło...==> TVN !!  I to jest sedno twoich argumentów. Ja tam raczej za żydami nie jestem, ale nie wynika to z zazdrości do tego co posiadają. Moja niechęć do żydów wynika z tego, jak po bezdyskusyjnych przejściach doznanych od narodu "nazistowskiego" (chuj wie gdzie ten naród jest na mapie), robią dzieciakom, kobietom i wszelakim cywilom wpierdol bombami fosforowymi. I budują se osiedla.. GDZIE ??  No to qrva popatrz i posłuchaj gdzie!!  W strefie okupowanej..  Tak,tak...  Do pierdulamentów w stylu "strefa okupowana" twój móżdżek się przez lata przyzwyzaił.. A zadaj se pytanie : "Co to znaczy?". OK. Oglądaj se TVP!! "Ziarno", "Między Niebem a Ziemią", transmisje z koncertów 'live' z vatykanu i tym podobnych kapliczek.. A następnie oglądnij se seriale..
"Ojciec Mateusz", "Plebania" i co tylko...  Hahh...  W byle obsranym teleturnieju jeżdżą z pytaniami dot. jezachrysta...

Data: 2013-08-23 16:54:05
Autor: jr
Dementi

===================

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
To nie są argumenty moje, to są argumenty mojego poprzednika.

Data: 2013-08-23 08:51:56
Autor: stchebel
Dementi
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 16:54:05 UTC+2 użytkownik jr napisał:
> [...]

argumentów.

To nie są argumenty moje, to są argumenty mojego poprzednika.

Serdecznie przepraszam!! Korzystam z google groups, trochę to popaprane i z tego mogą czasami wynikać tego typu błędy. Oczywiście co się tyczy wpisu z mojej strony, masz 100% racji. Poprzedni post w zasadadzie dotyczy Twojego przedpiścy.

Data: 2013-08-20 14:20:52
Autor: jr
Inteligentni są ateistami

[...]

serdeczne Bog zapłać!