Inteligentni sÄ… ateistami

Data: 2013-08-19 09:43:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Inteligentni sÄ… ateistami
W zasadzie to nie trzeba opinii profesorów by dojść do wnisku, że ateiści są zasadniczo inteligentniejsi od wierzących.

Taki wniosek wypływa ze zwykłej obserwacji, acz oczywiście nie jest podparty żadnymi liczbami. Oto jednak zespół naukowców pod kierownictwem profesora Mirona Zuckermana z Uniwersytetu w Rochester, dowiódł słuszności tej tezy badaniami.

Oparł je na analizie wcześniejszych kilkudziesięciu badań prowadzonych w Stanach od 1928 roku, oraz dodatkowo wsparł je sondą przeprowadzoną wśród starannie dobranych respondentów. Wynik to wskazanie zależności pomiędzy inteligencją a religią. Mówiąc wprost: im bardziej religijny tym głupszy.

Badanie wykazaÅ‚o, że inteligentna mÅ‚odzież odwracaÅ‚a siÄ™ od koÅ›cioÅ‚a, w przeciwieÅ„stwie do osób starszych i mniej wyksztaÅ‚conych, którzy  sÄ… ogromnie przywiÄ…zani do tradycyjnych wartoÅ›ci.

Przypominam jednak, że badania odnoszą się do Stanów, nie do Polski. W Polsce stopień zidiocenia zależy nie tylko od religijności.

http://tiny.pl/hzwsz

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-19 12:27:51
Autor: leming.show
Inteligentni s± ateistami
W zasadzie to nie trzeba opinii profesorów by doj¶æ do wnisku, ¿e atei¶ci s± zasadniczo inteligentniejsi od wierz±cych.

Nie zgadzam sie. Poprawnie powinno byc: inteligentni deklaruja ze sa ateistami. Czyli cos na wzor powiedzenia Vito Corleone do syna: "nie pozwol by inni wiedzieli co myslisz". Zreszta w wielkim byznesie lepiej byc ateista, unika sie bojkotu. Wystepujac na scenie lepiej byc "zadeklarowanym" pedalem, wtedy laski nie wala drzwiami i oknami, jest kiedy odetchnac.

Data: 2013-08-19 12:32:41
Autor: leming.show
Inteligentni s± ateistami
To najwieksi naukowcy w USA wystapili z wnioskiem do Sadu Najwyzszego aby zakazano propagowania bzdur jakoby wszystko zrobilo sie samoistnie, ba okreslili nawet prawdopodobienstwo samostworzenia sie prostego bialka.

http://www.youtube.com/watch?v=xUjiqxxytdQ

Data: 2013-08-19 12:41:46
Autor: Klin
Inteligentni inczej sÄ… ateistami

     :-)

Data: 2013-08-19 12:56:03
Autor: stchebel
Inteligentni s± ateistami
W dniu poniedzia³ek, 19 sierpnia 2013 09:43:56 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:
W zasadzie to nie trzeba opinii profesorów by doj¶æ do wnisku, ¿e atei¶ci s± zasadniczo inteligentniejsi od wierz±cych.

Taki wniosek wyp³ywa ze zwyk³ej obserwacji, acz oczywi¶cie nie jest podparty ¿adnymi liczbami. Oto jednak zespó³ naukowców pod kierownictwem profesora Mirona Zuckermana z Uniwersytetu w Rochester, dowiód³ s³uszno¶ci tej tezy badaniami.

Opar³ je na analizie wcze¶niejszych kilkudziesiêciu badañ prowadzonych w Stanach od 1928 roku, oraz dodatkowo wspar³ je sond± przeprowadzon± w¶ród starannie dobranych respondentów. Wynik to wskazanie zale¿no¶ci pomiêdzy inteligencj± a religi±. Mówi±c wprost: im bardziej religijny tym g³upszy.

Badanie wykaza³o, ¿e inteligentna m³odzie¿ odwraca³a siê od ko¶cio³a, w przeciwieñstwie do osób starszych i mniej wykszta³conych, którzy  s± ogromnie przywi±zani do tradycyjnych warto¶ci.

Przypominam jednak, ¿e badania odnosz± siê do Stanów, nie do Polski. W Polsce stopieñ zidiocenia zale¿y nie tylko od religijno¶ci.

http://tiny.pl/hzwsz

==========
Kompletnie "sp³ycony" temat. I b³êdne wnioski! Jest trochê Noblistów i to bynajmniej nie "Pokojowych" jak chocia¿by Obejma, którzy wnie¶cli du¿o w rozwój cywilizacji i zas³uguj± na szacunek. To ¿e wyniki ich badañ i prac teoretycznych zosta³y wykorzystane tak a nie inaczej, to ju¿ zupe³nie inna brocha. To wina Nazistów !!  Broñ Panie Bo¿e Niemców!! Prze³om 19/20-go wieku, to wrêcz EKSPLOZJA intelektu ludzko¶ci w dziedzinie fizyki i chemii. I wiêkszo¶æ Wielkich Nazwisk deklarowa³a siê jako osoby wierz±ce.. To kwestia ¶wiatopogl±dowa, a wy¶miewanie tego jest zwyk³ym dyletanctwem.. A co siê tyczy KK jako firmy, a to ju¿ zupe³nie co innego..  Pracownicy tej firmy, to z regu³y ch³opczyki o raczej baaaardzo mizernym wykszta³ceniu..  I w tym miejscu nale¿a³oby co¶ skorygowaæ!!  To nie WIERZ¡CY s± G£UPI, lecz G£UPI s± CI, których wiara sprowadza siê do wiary w byle co, co pierdnie sukienkowy klecha.

AMEN

Data: 2013-08-20 03:17:32
Autor: leming.show
Inteligentni s± ateistami
To nie WIERZ¡CY s± G£UPI, lecz G£UPI s± CI, których wiara sprowadza siê do wiary w byle co, co pierdnie sukienkowy klecha.

Dlatego tez, kosciol ulegl kilka razy podzialowi, nic nowego, zydzi sa podzieleni, islam tak samo, taki lajf.

Data: 2013-08-20 14:24:19
Autor: jr
Inteligentni s± ateistami

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:351e9997-bcf7-4a77-b2d2-8a078a6ae7ccgooglegroups.com...
[...]

A to ¼le lemingu? A mo¿e by¶ wola³:
Ein Volk, ein Papst, ein Gott!

Data: 2013-08-20 09:24:50
Autor: leming.show
Inteligentni s± ateistami
Dlatego tez, kosciol ulegl kilka razy podzialowi, nic nowego, zydzi sa podzieleni, islam tak samo, taki lajf.

A to ¼le lemingu? A mo¿e by¶ wola³:

Ein Volk, ein Papst, ein Gott!

Nie. Mysle ze podzial wyszedl wszystkim na dobre. Ale widac ze TVNowe zydostwo pieje z zachwytu jak cos wywesza, a wesza i tropia nieustannie, byle tylko znalezc pretekst do przypierdolenia. Z drugiej jednak strony, to jak Natanek jebnal TVNowego kamerzyste bylo extra. TVNowe zydostwo nie pusci przeciez protestu zydow ortodoksyjnych przeciw syjonistom, no bo jak to tak:) Nie sra sie do wlasnego gniazda, a ze najgorszym przeciwnikiem zydostwa jest KK to sie go jebie do oporu. Zydostwo ma media opanowane nie od dzis a efekty widac gdzie sie nie ruszysz.

Otó¿ bzdura - wiêkszo¶c wybitnych postaci nauki, to ludzie religijni.

To tylko pokora wzgledem nauki i swiadomosc skomlikowania rzeczywistosci. Fizyka kwantowa, biotechnologia, matematyka, chemia itp.

Data: 2013-08-20 20:28:12
Autor: jr
Inteligentni s± ateistami

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:87b7864d-bd4d-41d3-b0fa-4951cdd13191googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Nie s±dzê, aby dzisiejszy KK by³ przeciwnikiem ¿ydostwa.

Data: 2013-08-20 13:36:33
Autor: leming.show
Inteligentni s± ateistami
Nie s±dzê, aby dzisiejszy KK by³ przeciwnikiem ¿ydostwa.

To zalezy na jakim szczeblu:) To ze JP2 nie mogl powiedziec tego co Jankowski czy Natanek to wiadomo. Taki biskup moze juz zadac pytanie ksiedzu, czy ten jest obrzezany:)Zreszta sytuacje mozna odwrocic w druga strone, JP2 zostal przyjety dosc szorstko w Izraelu, to fakt, nie wypadalo jednak zydom specjalnie go rugac. Jesli chodzi o szeregowych ksiezy w Izraelu to czasem dostana w czapke. Tak wiec, milosci miedzy nimi nie widze:) Ale moze czegos nie wiem.

Data: 2013-08-20 23:06:05
Autor: jr
Inteligentni s± ateistami

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5f424687-85cd-485b-baa6-d246bd12a1dfgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Mi³osci to tam trudno sie spodziewaæ.
Co najwy¿ej gesty pojednania - bardziej ze strony KK.

Data: 2013-08-23 04:45:01
Autor: stchebel
Inteligentni s± ateistami
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 20:28:12 UTC+2 u¿ytkownik jr napisa³:
> [...]

Nie. Mysle ze podzial wyszedl wszystkim na dobre. Ale widac ze TVNowe zydostwo pieje z zachwytu jak cos wywesza, a wesza i tropia nieustannie, byle tylko znalezc pretekst do przypierdolenia. Z drugiej jednak strony, to jak Natanek jebnal TVNowego kamerzyste bylo extra. TVNowe zydostwo nie pusci przeciez protestu zydow ortodoksyjnych przeciw syjonistom, no bo jak to tak:) Nie sra sie do wlasnego gniazda, a ze najgorszym przeciwnikiem zydostwa jest KK

==================
No pewnie, us³yszano ¿e na Czêstochowskim Pagórku powiedziano, ¿e TVN to ¿ydlana, komusza i w ogóle antypolska stacja. Przeczytaj se ch³opie jeszcze raz co¶ powy¿ej napisa³. ¯ydzi,¿ydostwo,¿yd³o...==> TVN !!  I to jest sedno twoich argumentów. Ja tam raczej za ¿ydami nie jestem, ale nie wynika to z zazdro¶ci do tego co posiadaj±. Moja niechêæ do ¿ydów wynika z tego, jak po bezdyskusyjnych przej¶ciach doznanych od narodu "nazistowskiego" (chuj wie gdzie ten naród jest na mapie), robi± dzieciakom, kobietom i wszelakim cywilom wpierdol bombami fosforowymi. I buduj± se osiedla.. GDZIE ??  No to qrva popatrz i pos³uchaj gdzie!!  W strefie okupowanej..  Tak,tak...  Do pierdulamentów w stylu "strefa okupowana" twój mó¿d¿ek siê przez lata przyzwyzai³.. A zadaj se pytanie : "Co to znaczy?". OK. Ogl±daj se TVP!! "Ziarno", "Miêdzy Niebem a Ziemi±", transmisje z koncertów 'live' z vatykanu i tym podobnych kapliczek.. A nastêpnie ogl±dnij se seriale..
"Ojciec Mateusz", "Plebania" i co tylko...  Hahh...  W byle obsranym teleturnieju je¿d¿± z pytaniami dot. jezachrysta...

Data: 2013-08-23 16:54:05
Autor: jr
Dementi

U¿ytkownik <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

===================

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
To nie s± argumenty moje, to s± argumenty mojego poprzednika.

Data: 2013-08-23 08:51:56
Autor: stchebel
Dementi
W dniu pi±tek, 23 sierpnia 2013 16:54:05 UTC+2 u¿ytkownik jr napisa³:
> [...]

argumentów.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

To nie s± argumenty moje, to s± argumenty mojego poprzednika.

Serdecznie przepraszam!! Korzystam z google groups, trochê to popaprane i z tego mog± czasami wynikaæ tego typu b³êdy. Oczywi¶cie co siê tyczy wpisu z mojej strony, masz 100% racji. Poprzedni post w zasadadzie dotyczy Twojego przedpi¶cy.

Data: 2013-08-20 14:20:52
Autor: jr
Inteligentni s± ateistami

U¿ytkownik <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6ee3f778-4b89-4c05-a981-2b9e41805c14googlegroups.com...

===========

[...]

serdeczne Bog zap³aæ!

Data: 2013-08-20 15:18:56
Autor: jr
Inteligentni sÄ… ateistami
(ciach... - skoro ty nie odnosisz się do swoich postów, to pozwól Idzikowski, że ja odniosę się tylko do tytułu)

Otóż bzdura - większośc wybitnych postaci nauki, to ludzie religijni.

Data: 2013-08-23 12:47:05
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Inteligentni sÄ… ateistami
W dniu 19.08.2013 09:43, Bogdan Idzikowski pisze:
W zasadzie to nie trzeba opinii profesorów by dojść do wnisku, że
ateiści są zasadniczo inteligentniejsi od wierzących.

Z natury rzeczy - ateista musi być wszechwiedzący inaczej nie jest ateistą.

Inteligentni sÄ… ateistami