Inteligentny Inwestor

Data: 2009-09-26 19:09:30
Autor: Patryx
Inteligentny Inwestor
Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119044

Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

Data: 2009-09-26 17:51:55
Autor: ab
Inteligentny Inwestor
Patryx <patryx@wp.pl> napisał(a):
Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119044

Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

nedzna ksiega, jedzie na slawie buffeta i nic poza tym, kieruj sie nia pokupuj
teraz spolki z atrakcyjnym P/E i zglos sie na forum z wynikiem gdzies za 2-3
lata. to bedzie najlepsza recenzja.

lepiej lyknij AT murphyego.

Data: 2009-09-30 01:13:06
Autor: Patryx
Inteligentny Inwestor
[...]

Akcje już mam. Jak dożyje to opowiem o nich za 2-3 lata. O książce, którą polecasz słyszałem, kupię i przeczytam.

--
http://www.patbank.pl

Data: 2009-09-27 12:12:51
Autor: Dombrek
Inteligentny Inwestor

Użytkownik "Patryx" <patryx@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9li0n$402$1atlantis.news.neostrada.pl...
Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119044

Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

Mnie przeraża już sama okładka - jakiś tłumacz-debil z redaktorkiem i korektorkiem idiotą to robili: "..appendixy".
Dombrek

Data: 2009-09-30 00:53:32
Autor: Patryx
Inteligentny Inwestor
Mnie przeraża już sama okładka - jakiś tłumacz-debil z redaktorkiem i korektorkiem idiotą to robili: "..appendixy".
Dombrek

"nie oceniaj książki po okładce"

--
http://www.patbank.pl

Data: 2009-09-30 21:04:51
Autor:
Inteligentny Inwestor
Witam,

osobiście czytałem, i nadal mam w mojej bibliotece.

Polecam - nie, dlatego że zgadzam się z Autorem,  ale dlatego że między innymi pozwala spojrzeć na schizofreniczną:) Panią Giełdę z dystansu:)

Ciekawa lektura.