Inteligentny jak Romaszewski.

Data: 2011-04-12 22:20:35
Autor: Przemysław W
Inteligentny jak Romaszewski.
Była lista parlamentarzystów, którzy mogli składać wieniec przed Pałacem Prezydenckim i PiS mógł wpisać tam wszystkich chętnych posłów, nie byłoby walki z policją - mówił w "Faktach po Faktach" Tomasz Nałęcz. - Legitymacja poselska nie uprawnia do łamania prawa - argumentował prezydencki minister. - Za czasów generała Kiszczaka miałem legitymację, która mnie uprawniała do wejścia wszędzie - odpowiadał mu wicemarszałek Senatu Zbigniew Romaszewski.

http://www.tvn24.pl/-1,1699311,0,1,nalecz-trzeba-sie-bylo-wpisac-na-liste,wiadomosc.html

" Romaszewski na ponowne wyjaśnienie Nałęcza, że wystarczyło podać kompletną listę posłów, by wszyscy zostali wpuszczeni, odpowiedział: - Nie przyjmuję takiego wyjaśnienia. Takie wyjaśnienia to ja dostawałem w PRL-u".

To jest przykład jak można rozmawiać z ograniczonym 70 - latkiem, który nie może zrozumieć najprostszych rzeczy. Dziwne zachowanie, nerwowe ruchy warg przytrzymujące sztuczne szczęki, rozbiegane oczka itp. Czy ten pic już nie ma kogo delegować do telewizyjnych wywiadów? Teraz zrozumiałem panikę jaka ogrneła picowców typu Romaszewski, na wieść o możliwym wprowadzeniu okręgów jednomandatowych. Siedzi dziadyga siódmą (sic!) kadencje w Senacie i nie potrafi zrozumieć, że wpisanie na listę, osób chcących wejść za barierki, zapobiegoby niepotrzebnemu zamieszaniu. Na fali partyjnego poparcia przebujał się sześć kadencji. Jeśliby były okręgi jednomandatowe to wyborcy decydowaliby kto ma wejść do sejmu, czy senatu. Tego się picowska inteligencja obawia i głosowała na nie okręgom jednomandatowym.

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-13 08:18:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io2c6m$rcc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyjątkowy kretyn, nawet jak na PiS.