Inteligo

Data: 2010-03-12 11:55:15
Autor: Marx
Inteligo
Witam
Czy konto wspolne w Inteligo ma jakies powazne wady? Wiem ze nie jest jakos atrakcyjnie oprocentowane i ma stala oplate miesieczna, ale oplata jest ona dla mnie do zaakceptowania. Konto ma byc alternatywa dla marmurkowego konta w PKO BP.
Marx

Data: 2010-03-12 12:07:14
Autor: Tomasz Chmielewski
Inteligo
Am 12.03.2010 11:55, Marx wrote:
[...]

Np. platne przelewy (1 zl).

Sa lepsze konta "tylko internetowe".

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-12 12:22:34
Autor: sielski
Inteligo
Ostatnio maglowalem taki temat konta wspolnego - padlo na dbNet. Wszystko za
darmo. Chyba nie ma lepszej oferty.

Data: 2010-03-13 01:02:19
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo
Ostatnio maglowalem taki temat konta wspolnego - padlo na dbNet. Wszystko za darmo. Chyba nie ma lepszej oferty.

CENOWO najlepsza oferta. Poziom usług przeciętny. Większość zadowoli.

Data: 2010-03-15 09:23:25
Autor: Marx
Inteligo
W dniu 2010-03-12 13:22,  sielski pisze:
Ostatnio maglowalem taki temat konta wspolnego - padlo na dbNet. Wszystko za
darmo.

pytanie jak dlugo?
jakos tak to jest z bankami ze wszyscy ekscytuja sie cenami na dzien wyboru, a konta nie zaklada sie na dzien. Zaden bank nie daje gwarancji ze oplaty sie nie zmienia.
Moim zdaniem to ze wszystko "za darmo" to nie jedyny wykladnik wyboru konta.
Marx

Ps. a z tymi przelewami w Inteligo za 1zl to faktycznie porazka na tle konkurencji.

Data: 2010-03-15 10:51:26
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
Inteligo
Ps. a z tymi przelewami w Inteligo za 1zl to faktycznie porazka na tle konkurencji.

na firmowym 1,49 :)

drożej chyba tylko w Banku Łojca Dyrektora :P

Data: 2010-03-12 12:53:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo
[...]

skoro to ma być alternatywa dla marmurka pkobp opisze co jest lepsze:

- mniejsza opłata: zamiast 8,90 (za superkonto+ipko+debetówka)
płacisz 5,98 albo 0,99 (opłaty za debetówkę nie wyłączysz, oplata
za prowadzenie rachunku 4,99 zniesiona gdy saldo > 100zł)

- nieograniczony limit dzienny wypłat debetówką. Żadne tam 300żł
czy 5.000 o które musisz ładnie prosić, a oni dadzą jak mają humor,
wypłacasz swoje pieniądze bez żadnej łaski (jedyne takie konto w Polsce).

- brak opłat za polecenia zapłaty, także te odrzucone z braku środków.

- ostatnie przelewy wychodzą o 15:00 nie o 14:30 to ma znaczenie rzadko
ale czasami ważne, gdy zależy ci aby kasa dotarła na dzisiaj do odbiorcy

- jedna funkcjonalność znana z pkobp jest także w inteligo a inne banki
jej nie mają: darmowe zafaxowanie przelewu pod wskazany nr faxu. Przykładowo
placisz zaległy rachunek za telefon, a operator żąda potwierdzenia faxem
i nie chce podać emaila na który mógłbyś wysłac pdf i nie obchodzi go że ty
nie masz biura z urządzeniem faxowym, musiałbyś iść na pocztę (biurofax),
rozwiązanie tego problemu proponują tylko pkobp i inteligo. Żaden inny bank w Polsce tego nie oferuje (albo ja nie znam takiego banku).

niestety są i minusy:

- największa: w razie zgubienia zniszczenia kradzieży debetówki, nie masz
możliwości wypłaty ustnej na dowód osobisty w placówce. a nowa debetówka
przyjdzie po tygodniu albo dwóch. Musisz kombinować z przelewami do obcego
banku albo zakładać dla jednej operacji 'konto oszczędnościowe w pkobp' by
na to konto przyjąć przelew z inteligo i dopiero z oszczędnościowego wypłacić
gotówką w kasie pkobp. Czyli bank nie zostawi cię na lodzie w awaryjnej
sytuacji, ale zamiast 3 minut zmarnuje minimum 20 minut (jeśli nosisz laptop i kartę kodów ze sobą) albo wymaga dwóch wizyt w banku. No i nikt Tobie tego
rozwiązania w banku nie zaproponuje. Ty sam musisz podsunąć taki pomysł.  - przychodzi dzien wznowienia debetowki, na koncie saldo 1,58 bank nie może
pobrać 1,59 za wznowienie debetowki więc olewa cię, debetówka kończy wazność
nowej nie dostałeś co skutkuje szokiem w najmniej spodziewanym momencie gdy
się okaże że debetówka od wczoraj nie działa (np. "prima aprilis" bo karta była ważna do końca marca).

- rachunek oszczędnościowy ma jakąś wadę techniczną. Wypłacałem pierwszy raz w miesiącu kilka tysięcy zł i pobrało opłatę 27zł (którą bank oddał
mi po reklamacji po chyba miesiącu).

- jeśli dotąd miałeś przelewy ipko 0,50 do obcego banku, inteligo 0,99
co przy dużej ilości przelewów zżera korzyści z mniejszej opłaty za konto

- oferta kredytowa jeszcze gorsza niż w marmurku. Ich logo wskazuje jaką mają dla ciebie ofertę kredytową ("guzik dostaniesz a nie kredyt")

to tyle na szybko plusów i minusów w porównaniu do pkobp

Data: 2010-03-12 13:52:26
Autor: Robert Kois
Inteligo
Dnia Fri, 12 Mar 2010 12:53:27 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

- nieograniczony limit dzienny wypłat debetówką. Żadne tam 300żł
czy 5.000 o które musisz ładnie prosić, a oni dadzą jak mają humor,
wypłacasz swoje pieniądze bez żadnej łaski (jedyne takie konto w Polsce).

Nie jedyne, Eurobank też tak ma, można ustawić "bez limitu". Ciężko mi
powiedzieć czy to działa bo maks co wypłacałem to było jakieś 2kzł.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 13:16:06
Autor: xbartx
Inteligo
Dnia Fri, 12 Mar 2010 13:52:26 +0100, Robert Kois napisał(a):

Nie jedyne, Eurobank też tak ma, można ustawić "bez limitu". Ciężko mi
powiedzieć czy to działa bo maks co wypłacałem to było jakieś 2kzł.

W mbanku chyba tak samo można zmieniać limity a przez infolinię nawet dzienną ilość transakcji. W Aliorze też coś chyba można przez www zmienić.

Data: 2010-03-12 14:33:18
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo
Dnia Fri, 12 Mar 2010 13:52:26 +0100, Robert Kois napisa�(a):

> Nie jedyne, Eurobank tez tak ma, mozna ustawic "bez limitu"

W mbanku chyba tak samo moĹźna zmieniac limity

nie jest problemem czy można ustawić. Problem jak wysoko.
w Lukas 10.000 w mBanku 30.000 w inteligo skolko godno.

Data: 2010-03-12 14:43:48
Autor: Tomasz Chmielewski
Inteligo
Am 12.03.2010 14:33, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
[...]

I nie ma mozliwosci zmiany tych limitow w Inteligo?

To akurat raczej wada, i to dosc spora (chyba ze czesto wyciagamy cale pieniadze pieniadze z konta tego samego dnia w Warszawie, Bukareszcie i Sofii...)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-03-12 15:18:32
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo

> nie jest problemem czy można ustawić. Problem jak wysoko.
> w Lukas 10.000 w mBanku 30.000 w inteligo skolko godno.

I nie ma mozliwosci zmiany tych limitow w Inteligo?

jest zmiana na www, ja mam 50zł standard, a gdy trzeba, ustawiam dowolną
kwotę. Najwiecej wpisałem 999.000 najwięcej wypłaciłem 40.000 zł

BGŻ z dziennym limitem 2.000 zadowoli prawie każdego, bo mało kto potrzebuje 5.000 (DB), 10.000 (Lukas) 15.000 (Alior) 30.000 (mBank)
klient szukający ROR z dziennym limitem wyższym niż 2.000zł
jako głównym kryterium wyboru to chyba wyjątek nad wyjątkami.

natomiast przypuszczam, że zgodzicie sie ze mną, że pkobp jest wq... ze swoim 300 czy 500 na dzień dobry, "bo tak" i ich chrzanieniem że pierw wplywy a potem zobaczą i zdecydują czy...
i to ja mam przyjść do nich i grzecznie poprosić... niedoczekanie wasze! Toż do cholery ja jako klient przychodze zobaczyć i zdecydować
czy bank mi odpowiada a tutaj takie wrogie podejście na dzień dobry...

i na tym tle paradoksalną ciekawostką jest "bezlimitowość" części inteligentnej skostniałego banku pkobp

Data: 2010-03-12 15:20:10
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo

Data: 2010-03-12 14:42:51
Autor: Kamil Jońca
Inteligo
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

W mbanku max może być 30KPLN/dziennie.

KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2010-03-12 17:25:49
Autor: JanKo
Inteligo
Agent Użytkownik nadaje:
[...]

Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez bankomat?

Data: 2010-03-12 21:48:08
Autor: Rafał
Inteligo
W dniu 10-03-12 17:25, JanKo pisze:
Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez
bankomat?

Do tego potrzebna jest kominiarka, obrzyn i wspólnicy.

--
Raf

Data: 2010-03-13 00:54:03
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Inteligo
W dniu 10-03-12 17:25, JanKo pisze:
> Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez
> bankomat?

przez 10 bankomatów?

Data: 2010-03-13 08:01:50
Autor: TZ
Inteligo
Cześć Janko!

W piątek, 12 marca 2010, o godz. 17:25:49, napisałeś na temat: "Inteligo"
JanKo bez@maila.tu, news:hndpug$sl1$1inews.gazeta.pl

Jak wyciągnąć sprawnie i szybko 1mln PLN debetówką? Chyba nie przez bankomat?

Zamówić w/w kwotę w placówce BKO BP, która posiada terminal POS.
Wziąć ze sobą kartę i dowód i wypłacić :)

--
Hej!
TZ

- Azja jest największym kontynentem na Ziemi a nawet na świecie -

Inteligo