Inteligo

Data: 2013-09-08 23:40:42
Autor: witek
Inteligo
Ciekawe czy sie wyrobią.

Data: 2013-09-09 00:06:16
Autor: witek
Inteligo
witek wrote:
Ciekawe czy sie wyrobią.

No patrz. Prawie sie wyrobili sie.
Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana".

Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała się historia?

Druga wpadka.
Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Trzecia wpadka.
Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu?
I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji.
Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste.

Czwarta wpadku.
Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic.

Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie, klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły.

Ogólna ocena.
Taka 4+

za urodę: 5
za funckjonalność: 3+

Data: 2013-09-09 00:34:27
Autor: witek
Inteligo
witek wrote:
witek wrote:
[...]

Niech was szlag trafi.
data księgowania: dzisiaj.
co za matoł to wymyślił.

A exportu w OFX czy QFX dalej nie ma.
sieroty.

UWAGA.
POPRZERABIALI  TRESC PRZELEWOW ZDEFINIOWANYCH. POGUBILI SPACJE W JEDNM MIEJSCU PODODAWALI W DRUGIM. W EFEKCIE PARE RZECZY WYSZLO MI NIECZYTELNYCH.

Data: 2013-09-09 08:36:50
Autor: TrzyLinie
Inteligo
W dniu 2013-09-09 07:34, witek napisał(a):
Niech was szlag trafi.
data księgowania: dzisiaj.
co za matoł to wymyślił.

Data księgowania: wtorek, czwartek... czyli w grudniu po południu...

--
TrzyLinie

Data: 2013-09-09 11:03:35
Autor: Michał Jankowski
Inteligo
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.

   MJ

Data: 2013-09-09 07:17:25
Autor: witek
Inteligo
Michał Jankowski wrote:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem
i tak zalogować się nie można.

   MJ

a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.

Data: 2013-09-09 14:51:59
Autor: Michał
Inteligo
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.

Mi nie działa:

- przelewy (zus)
- potwierdzenia sms transakcji kartowych

Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
może...

pozdrawiam
m.

Data: 2013-09-09 08:19:46
Autor: witek
Inteligo
Michał wrote:
[...]

a tego nie sprawdzałem,
ogólna większość chodzi.

przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę zakładać.

Data: 2013-09-09 12:08:41
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.

Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych przelewow i system nie wytrzymuje.

Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-)

J.

Data: 2013-09-09 12:22:59
Autor: sqlwiel
Inteligo
W dniu 2013-09-09 12:08, J.F pisze:
[...]

Taż już tłumaczyłem... Prezes ma siostrzeńca, któren ma firmę softową i też chce zarobić... To dlatego wymieniają nam co pół roku interfejs.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-09 12:50:39
Autor: Kamil Jońca
Inteligo
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
potem i tak zalogować się nie można.

  MJ
Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
mBankowi odbiło zupełnie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
When I left you, I was but the pupil.  Now, I am the master.

Data: 2013-09-09 14:17:03
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości
[...]

Juz sie polepszylo.
W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie.

J.

Data: 2013-09-09 17:15:30
Autor: ikarek
Inteligo
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:l0jml3$7f2$3dont-email.me...
Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!

Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.

Data: 2013-09-09 09:05:37
Autor: pws
Inteligo
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian - z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie sprawdzałem. Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach. Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą...

Data: 2013-09-09 23:00:12
Autor: Pit
Inteligo
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
[...]

Proszę bardzo:

Zamykasz rachunek
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW.

Pit

Data: 2013-09-09 16:06:14
Autor: witek
Inteligo
Pit wrote:
[...]

ci programisci to chyba albo po gimnazjum są, albo nigdy nie udało im sie zaliczyc kursu pod tytulem programowanie interfejsu uzytkownika.

Data: 2013-09-09 10:58:47
Autor: witek
Inteligo
ikarek wrote:
[...]

no niestety

gowno owiniete w papierek udające cukierek.
funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda.

Data: 2013-09-09 22:05:14
Autor: cef
Inteligo
ikarek wrote:

Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft
Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą
funkcjonalność.

I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.

Data: 2013-09-09 23:07:19
Autor: ehlo
Inteligo
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

[...]

Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a  programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza biznes.  A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało się coś  wydawać :)

Data: 2013-09-09 16:09:21
Autor: witek
Inteligo
ehlo wrote:
[...]

biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

Data: 2013-09-09 23:29:58
Autor: ehlo
Inteligo
W dniu 09.09.2013 o 23:09 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> pisze:

biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na  uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

w firmach, w których ja pracowałem specyfikacją zajmował się właśnie  biznes, ew. biznes + architekci, ale na pewno nie programiści. programiści  byli od realizacji tego, co wymyślił biznes.
natomiast to, że produkt nie jest przetestowany, to już inna sprawa i  tutaj programiści i testerzy dali ciała.

Data: 2013-09-09 23:33:40
Autor: Wojciech Bancer
Inteligo
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

[...]

Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :)
Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-09-09 16:35:07
Autor: witek
Inteligo
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

[...]

Wolalbym juz ten interfejs programisty niz tego "biznesu".

Data: 2013-09-09 09:48:30
Autor: forestdumb
Inteligo
Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

ja tego oczekuje nadal w sumie nie sprawdze bo klikam i...

Błąd działania aplikacji
W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. Opis błędu jest niedostępny

Działa obecnei strasznie wolnoooooo. Testujemy bete?

Data: 2013-09-09 14:51:22
Autor: Michał Jankowski
Inteligo
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:

Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!

   MJ

Data: 2013-09-09 08:20:51
Autor: witek
Inteligo
Michał Jankowski wrote:
[...]

No wyszlo jak zwykle.
Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas niezaleznych.....

Data: 2013-09-09 02:18:45
Autor: psintermedia
Inteligo
W dniu poniedziałek, 9 września 2013 06:40:42 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Ciekawe czy sie wyrobią.

Ja uciekam z tego banku. Mam nadzieję że jeszcze zdążę zanim zabraknie pieniędzy!

Data: 2013-09-09 23:06:52
Autor: niko
Inteligo
Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs?

Przecież coś co jest dobre i działa jest dobre i działa!

Jak chce robić operacje na plikach to mc/nc czy inny commander jest dobry, skuteczny a nie bo ,,piękny''.

Obecny interfejs jest po prostu nieintuicyjny.

Pzdr
niko

Data: 2013-09-09 23:09:50
Autor: niko
Inteligo
Już wysłałem im wew. pocztą z dwóch rach. prośbę o przywrócenie interfejsu. Może jak więcej ludzi zrobi podobnie...

ech, mB to samo...

Data: 2013-09-10 07:26:58
Autor: J.F.
Inteligo
Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a):
Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs?
Przecież coś co jest dobre i działa jest dobre i działa!

Obecny interfejs jest po prostu nieintuicyjny.

Czekaj czekaj - co w nim nieintuicyjnego ? Rachunki sa pod "Rachunki", przelewy pod "przelewy",  karty pod
"karty", historia pod "rachunki", limity kart pod "karty" ..

lepsze to niz nowy mbank.

J.

Data: 2013-09-10 07:40:34
Autor: witek
Inteligo
J.F. wrote:
[...]

to ze cos jest mniej gówniane niz wieksze gowno nie oznacza ze jest dobre.

Data: 2013-09-10 17:52:06
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości
J.F. wrote:
[...]

To, ze cos zle dziala, nie oznacza ze interfejs jest nieintuicyjny.

Nawet to co cef zarzuca - przelewy/wykonaj ... no i pieknie pokazuje zeby wpisac kwote.

Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic:
a) lista odbiorcow jest pod "ustawienia", mozna sie naszukac,
b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na potwierdzenie, pisze ze zrealizuje dzis, ale w innym miejscu pisze ze jak nie potwierdza do jutra to skasuja ...
ale to chyba bug a nie zalozenia.

J.

Data: 2013-09-10 10:57:48
Autor: witek
Inteligo
J.F wrote:

To, ze cos zle dziala, nie oznacza ze interfejs jest nieintuicyjny.

Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a dostaje cos innego.

A tak niestety jest w wiekszosci miejsc.
Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem.

Data: 2013-09-10 18:46:36
Autor: pwz
Inteligo
W dniu 2013-09-10 17:57, witek pisze:
Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a
dostaje cos innego.

A tak niestety jest w wiekszosci miejsc.
Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem.

Nie znasz się. Skoro klikasz w coś i coś się pokazuje, to znaczy że właśnie to ci jest potrzebne. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Wydział ds. marketingu ci to zaraz udowodni.
pwz

Data: 2013-09-11 00:59:46
Autor: J.F.
Inteligo
Dnia Tue, 10 Sep 2013 10:57:48 -0500, witek napisał(a):
J.F wrote:
[...]

tego konta praktycznie nie uzywalem, wiec nie mam przyzwyczajen
dziwnych, i dla mnie teraz ... dostaje to, czego mniej wiecej sie
spodziewam.

J.

Data: 2013-09-10 19:34:45
Autor: ikarek
Inteligo
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic:
a) lista odbiorcow jest pod "ustawienia", mozna sie naszukac,

Dawniej robiąc przelew miałeś linka "pobierz dane z listy odbiorców",
który otwierał okno z tą listą. Więc nie trzeba było jej w ogóle szukać.
Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :)

b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na
potwierdzenie, pisze ze zrealizuje dzis, ale w innym miejscu pisze ze jak
nie potwierdza do jutra to skasuja ...
ale to chyba bug a nie zalozenia.

Nie wiem jak teraz dokładnie to wygląda, bo jeszcze nie przelewałem
powyżej 20k. Dawniej miałeś osobną tabelkę u góry ekranu, pt. "lista
przelewów oczekujących na potwierdzenie". Poniżej była tabelka
z przelewami oczekującymi na realizację. Zatem było od razu widać,
do jakiej kategorii został zakwalifikowany dany przelew.

Generalnie, przelewy są skopane na maksa. Z ekranu przelewów
kliknij przycisk "Dalej" albo link "Przelewy jednorazowe" albo link
"Nowy przelew standardowy" - wszystkie uruchamiają tę samą akcję!
Nie wiem, czy to jest intuicyjne czy nie, na pewno jest to regres
funkcjonalności. Poprzednio były tam wspomniane 2 tabelki, czyli
widok na cały planowany ruch wychodzący.

Data: 2013-09-10 20:07:33
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "ikarek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale teraz tak samo - odbiorcy do wyboru.

Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :)

I tu wlasnie mozna sie naszukac.

[...]

20k akceptuje od reki.

[...]

I tabelka nadal jest, tylko jakos nie rzuca sie w oczy :-)

[...]

Albo i nie - tabelka robi to co trzeba, mimo ze ta sama :-)

J.

Data: 2013-09-10 07:53:31
Autor: cef
Inteligo
J.F. wrote:
[...]

Nieintuicyjny, to znaczy, że nie dzieje się to czego oczekujesz.
Np co się dzieje jak klikasz w "przelewy" a potem w "wykonaj"?
Bo spodziewałbym się otwarcia tego okna, a co się dzieje?
Czyli kicha.

Data: 2013-09-20 21:19:12
Autor: witek
Inteligo

tak sobie ciągnę wątek

własnie  zostałem obciążony złotówką z tytułu "opłata za postawienie środków".
Ryczałem pół godziny ze śmiechu i prawie mam ochotę ich zapytać czy te postawione środki jeszcze stoją czy już obwisły.

Natomiast tego, który zaprogramował  przy przelewie że po wpisaniu kropki wyświetla komunikat, ze to niedozowlony znak po czym akceptuje nastepne znaki to chętnie bym powiesił za uszy.

W ostatniej chwili kapnąłem się, że posyłam sto razy za dużo.

Trzeba być nieprzeciętnej inteligencji, żeby takie coś wymyśleć.
Jakiemu bałwanowi przeszkadzała kropka?

Data: 2013-09-20 21:21:22
Autor: witek
Inteligo
witek wrote:

[...]

a jeszcze jedno.
jaki inteligent wymyślił, że tytuł przelewu musi być wielkimi literami?

Data: 2013-09-21 04:58:56
Autor: Kamil Jońca
Inteligo
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

[...]

a jeszcze jedno.
jaki inteligent wymyślił, że tytuł przelewu musi być wielkimi literami?

Pewnie, ten sam który to wymyślił w m*bankach swego czasu. KJ

I have great faith in fools -- self confidence my friends call it.
-- Edgar Allan Poe

Inteligo