Data: 2013-09-08 23:40:42 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Ciekawe czy sie wyrobią.
|
|
Data: 2013-09-09 00:06:16 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
witek wrote:
Ciekawe czy sie wyrobią. No patrz. Prawie sie wyrobili sie. Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana". Pierwsza wpadka. Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała się historia? Druga wpadka. Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch. Trzecia wpadka. Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu? I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji. Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste. Czwarta wpadku. Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic. Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie, klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły. Ogólna ocena. Taka 4+ za urodę: 5 za funckjonalność: 3+ |
|
Data: 2013-09-09 00:34:27 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
witek wrote:
witek wrote: Niech was szlag trafi. data księgowania: dzisiaj. co za matoł to wymyślił. A exportu w OFX czy QFX dalej nie ma. sieroty. UWAGA. POPRZERABIALI TRESC PRZELEWOW ZDEFINIOWANYCH. POGUBILI SPACJE W JEDNM MIEJSCU PODODAWALI W DRUGIM. W EFEKCIE PARE RZECZY WYSZLO MI NIECZYTELNYCH. |
|
Data: 2013-09-09 08:36:50 | |
Autor: TrzyLinie | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 07:34, witek napisał(a):
Niech was szlag trafi. Data księgowania: wtorek, czwartek... czyli w grudniu po południu... -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-09-09 11:03:35 | |
Autor: Michał Jankowski | |
Inteligo | |
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.
MJ |
|
Data: 2013-09-09 07:17:25 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał Jankowski wrote:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali. Mi tam działa. |
|
Data: 2013-09-09 14:51:59 | |
Autor: Michał | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali. Mi nie działa: - przelewy (zus) - potwierdzenia sms transakcji kartowych Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą... może... pozdrawiam m. |
|
Data: 2013-09-09 08:19:46 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał wrote:
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze: a tego nie sprawdzałem, ogólna większość chodzi. przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę zakładać. |
|
Data: 2013-09-09 12:08:41 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można. Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych przelewow i system nie wytrzymuje. Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-) J. |
|
Data: 2013-09-09 12:22:59 | |
Autor: sqlwiel | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 12:08, J.F pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski" napisałTaż już tłumaczyłem... Prezes ma siostrzeńca, któren ma firmę softową i też chce zarobić... To dlatego wymieniają nam co pół roku interfejs. -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-09-09 12:50:39 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Inteligo | |
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut aSzkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby mBankowi odbiło zupełnie. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ When I left you, I was but the pupil. Now, I am the master. -- Darth Vader |
|
Data: 2013-09-09 14:17:03 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes: Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a Juz sie polepszylo. W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie. J. |
|
Data: 2013-09-09 17:15:30 | |
Autor: ikarek | |
Inteligo | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:l0jml3$7f2$3dont-email.me...
Pierwsza wpadka. Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana! Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność. |
|
Data: 2013-09-09 09:05:37 | |
Autor: pws | |
Inteligo | |
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian - z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie sprawdzałem. Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach. Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą... |
|
Data: 2013-09-09 23:00:12 | |
Autor: Pit | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...?:) Proszę bardzo: Zamykasz rachunek Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW. Pit |
|
Data: 2013-09-09 16:06:14 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Pit wrote:
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze: ci programisci to chyba albo po gimnazjum są, albo nigdy nie udało im sie zaliczyc kursu pod tytulem programowanie interfejsu uzytkownika. |
|
Data: 2013-09-09 10:58:47 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
ikarek wrote:
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości no niestety gowno owiniete w papierek udające cukierek. funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda. |
|
Data: 2013-09-09 22:05:14 | |
Autor: cef | |
Inteligo | |
ikarek wrote:
Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001 od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś. Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik. |
|
Data: 2013-09-09 23:07:19 | |
Autor: ehlo | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze:
Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje. To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało się coś wydawać :) |
|
Data: 2013-09-09 16:09:21 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
ehlo wrote:
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze: biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna. ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na uzytkownikach w wersji beta jest miernotą. |
|
Data: 2013-09-09 23:29:58 | |
Autor: ehlo | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 o 23:09 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> pisze:
w firmach, w których ja pracowałem specyfikacją zajmował się właśnie biznes, ew. biznes + architekci, ale na pewno nie programiści. programiści byli od realizacji tego, co wymyślił biznes. natomiast to, że produkt nie jest przetestowany, to już inna sprawa i tutaj programiści i testerzy dali ciała. |
|
Data: 2013-09-09 23:33:40 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Inteligo | |
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
[...] Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje. Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :) Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2013-09-09 16:35:07 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Wojciech Bancer wrote:
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote: Wolalbym juz ten interfejs programisty niz tego "biznesu". |
|
Data: 2013-09-09 09:48:30 | |
Autor: forestdumb | |
Inteligo | |
Pierwsza wpadka. ja tego oczekuje nadal w sumie nie sprawdze bo klikam i... Błąd działania aplikacji W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. Opis błędu jest niedostępny Działa obecnei strasznie wolnoooooo. Testujemy bete? |
|
Data: 2013-09-09 14:51:22 | |
Autor: Michał Jankowski | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:
Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!! MJ |
|
Data: 2013-09-09 08:20:51 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał Jankowski wrote:
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze: No wyszlo jak zwykle. Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas niezaleznych..... |
|
Data: 2013-09-09 02:18:45 | |
Autor: psintermedia | |
Inteligo | |
W dniu poniedziałek, 9 września 2013 06:40:42 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Ciekawe czy sie wyrobią. Ja uciekam z tego banku. Mam nadzieję że jeszcze zdążę zanim zabraknie pieniędzy! |
|
Data: 2013-09-09 23:06:52 | |
Autor: niko | |
Inteligo | |
Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs?
Przecież coś co jest dobre i działa jest dobre i działa! Jak chce robić operacje na plikach to mc/nc czy inny commander jest dobry, skuteczny a nie bo ,,piękny''. Obecny interfejs jest po prostu nieintuicyjny. Pzdr niko |
|
Data: 2013-09-09 23:09:50 | |
Autor: niko | |
Inteligo | |
Już wysłałem im wew. pocztą z dwóch rach. prośbę o przywrócenie interfejsu. Może jak więcej ludzi zrobi podobnie...
ech, mB to samo... |
|
Data: 2013-09-10 07:26:58 | |
Autor: J.F. | |
Inteligo | |
Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a):
Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs? Czekaj czekaj - co w nim nieintuicyjnego ? Rachunki sa pod "Rachunki", przelewy pod "przelewy", karty pod "karty", historia pod "rachunki", limity kart pod "karty" .. lepsze to niz nowy mbank. J. |
|
Data: 2013-09-10 07:40:34 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
J.F. wrote:
Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a): to ze cos jest mniej gówniane niz wieksze gowno nie oznacza ze jest dobre. |
|
Data: 2013-09-10 17:52:06 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
J.F. wrote: Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a): To, ze cos zle dziala, nie oznacza ze interfejs jest nieintuicyjny. Nawet to co cef zarzuca - przelewy/wykonaj ... no i pieknie pokazuje zeby wpisac kwote. Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic: a) lista odbiorcow jest pod "ustawienia", mozna sie naszukac, b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na potwierdzenie, pisze ze zrealizuje dzis, ale w innym miejscu pisze ze jak nie potwierdza do jutra to skasuja ... ale to chyba bug a nie zalozenia. J. |
|
Data: 2013-09-10 10:57:48 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
J.F wrote:
Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a dostaje cos innego. A tak niestety jest w wiekszosci miejsc. Klikam w cos i dostaje cos innego niz sie spodziewałem. |
|
Data: 2013-09-10 18:46:36 | |
Autor: pwz | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-10 17:57, witek pisze:
Interfejs jest nieintuicyjny kiedy spodziewam sie czegos innego a Nie znasz się. Skoro klikasz w coś i coś się pokazuje, to znaczy że właśnie to ci jest potrzebne. Tylko jeszcze o tym nie wiesz. Wydział ds. marketingu ci to zaraz udowodni. pwz |
|
Data: 2013-09-11 00:59:46 | |
Autor: J.F. | |
Inteligo | |
Dnia Tue, 10 Sep 2013 10:57:48 -0500, witek napisał(a):
J.F wrote: tego konta praktycznie nie uzywalem, wiec nie mam przyzwyczajen dziwnych, i dla mnie teraz ... dostaje to, czego mniej wiecej sie spodziewam. To ze pisze "dzisiaj" zamiast daty, to nie jest sprawa intuicji :-) J. |
|
Data: 2013-09-10 19:34:45 | |
Autor: ikarek | |
Inteligo | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:522f4027$0$1451$65785112news.neostrada.pl...
Dawniej robiąc przelew miałeś linka "pobierz dane z listy odbiorców", który otwierał okno z tą listą. Więc nie trzeba było jej w ogóle szukać. Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :) b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na Nie wiem jak teraz dokładnie to wygląda, bo jeszcze nie przelewałem powyżej 20k. Dawniej miałeś osobną tabelkę u góry ekranu, pt. "lista przelewów oczekujących na potwierdzenie". Poniżej była tabelka z przelewami oczekującymi na realizację. Zatem było od razu widać, do jakiej kategorii został zakwalifikowany dany przelew. Generalnie, przelewy są skopane na maksa. Z ekranu przelewów kliknij przycisk "Dalej" albo link "Przelewy jednorazowe" albo link "Nowy przelew standardowy" - wszystkie uruchamiają tę samą akcję! Nie wiem, czy to jest intuicyjne czy nie, na pewno jest to regres funkcjonalności. Poprzednio były tam wspomniane 2 tabelki, czyli widok na cały planowany ruch wychodzący. |
|
Data: 2013-09-10 20:07:33 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Na razie dwie nieintuicyjne rzeczy moge zarzucic: Dawniej robiąc przelew miałeś linka "pobierz dane z listy odbiorców", Ale teraz tak samo - odbiorcy do wyboru. Teraz jest combobox, z którego nie da się przejść do edycji listy :) I tu wlasnie mozna sie naszukac. b) przelew na wieksza kwote, mowi ze wykonany, ale czeka chyba na Nie wiem jak teraz dokładnie to wygląda, bo jeszcze nie przelewałem 20k akceptuje od reki. Dawniej miałeś osobną tabelkę u góry ekranu, pt. "lista I tabelka nadal jest, tylko jakos nie rzuca sie w oczy :-) Generalnie, przelewy są skopane na maksa. Z ekranu przelewów Albo i nie - tabelka robi to co trzeba, mimo ze ta sama :-) J. |
|
Data: 2013-09-10 07:53:31 | |
Autor: cef | |
Inteligo | |
J.F. wrote:
Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a): Nieintuicyjny, to znaczy, że nie dzieje się to czego oczekujesz. Np co się dzieje jak klikasz w "przelewy" a potem w "wykonaj"? Bo spodziewałbym się otwarcia tego okna, a co się dzieje? Czyli kicha. |
|
Data: 2013-09-20 21:19:12 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
tak sobie ciągnę wątek własnie zostałem obciążony złotówką z tytułu "opłata za postawienie środków". Ryczałem pół godziny ze śmiechu i prawie mam ochotę ich zapytać czy te postawione środki jeszcze stoją czy już obwisły. Natomiast tego, który zaprogramował przy przelewie że po wpisaniu kropki wyświetla komunikat, ze to niedozowlony znak po czym akceptuje nastepne znaki to chętnie bym powiesił za uszy. W ostatniej chwili kapnąłem się, że posyłam sto razy za dużo. Trzeba być nieprzeciętnej inteligencji, żeby takie coś wymyśleć. Jakiemu bałwanowi przeszkadzała kropka? |
|
Data: 2013-09-20 21:21:22 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
witek wrote:
a jeszcze jedno. jaki inteligent wymyślił, że tytuł przelewu musi być wielkimi literami? |
|
Data: 2013-09-21 04:58:56 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Inteligo | |
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:
[...] Pewnie, ten sam który to wymyślił w m*bankach swego czasu. KJ -- http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/ I have great faith in fools -- self confidence my friends call it. -- Edgar Allan Poe |
|