Inteligo DoboLokata i Optima

Data: 2011-12-11 09:26:38
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
Witam!

Dziś kończy się okres DoboLokaty w Inteligo, postanowiłem zerwać lokatę (auto
odnowienie) i wpłacić na lokaty Optimy.

O tym, że odsetki z dobolokaty Inteligo lądują na rachunku oszczędnościowym to
wiedziałem. Ale nie wiedziałem, że tam również ląduje kapitał z zerwanej lokaty
zamiast na rachunek główny.

Nic by nie było w tym dziwnego ale tylko pierwszy przelew z rachunku
oszczędnościowego (w okresie rozlicz.) jest darmowy, następne po 8zł.
Na dodatek dobolokata była zakładana ze środków rachunku głównego i tam jej
wkład powinien wrócić po zerwaniu.

Akurat miałem nowy okres rozliczeniowy, to i ten jeden darmowy przelew z rachunku
oszczędnościowego na główny był do wykorzystania.

Moim zdaniem jest to celowe działanie, utrudnianie i naginanie pały ;(
Gdyby mi przyszło do głowy zerwanie kolejnej lokaty (bo np. okres minie za kilka
dni) to muszę za to zapłacić by "dostać" się do swoich pieniędzy a przez to
stracić odsetki.

Owszem, mogę dziś zerwać jedną lokatę, za kilka dni następną i z rachunku
oszczędnościowego wykonać jeden większy przelew za darmo.
Ale gdy zachodzi nieplanowana potrzeba zerwania lokaty to odsetki bye bye i
dodatkowa opłata za przelew wewnętrzny na swój rachunek główny.

--
Pozdrawiam,
TheZas

- Matejko przedstawia Kopernika siedzącego na obrazie-

Data: 2011-12-11 09:45:18
Autor: jureq
Inteligo DoboLokata i Optima
Dnia Sun, 11 Dec 2011 09:26:38 +0100, TZ napisał(a):

.... i wpłacić na lokaty Optimy.

To już chyba taki nowy obyczaj na tej grupie, że niezależnie o czym piszemy musimy w treści i temacie chociaż jednym słowem wspomnieć o BGŻ.

Data: 2011-12-11 11:35:52
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W niedzielę, 11 grudnia 2011, o godz. 10:45:18, napisałeś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl, news:jc1u3e$oio$2inews.gazeta.pl

.... i wpłacić na lokaty Optimy.

To już chyba taki nowy obyczaj na tej grupie, że niezależnie o czym piszemy musimy w treści i temacie chociaż jednym słowem wspomnieć o BGŻ.

I stary obyczaj. Nie mamy nic konkretnego do napisania ale pomimo to odpowiadamy.

A o Optimie to dlatego, że dziś zlecę przelew by jutro zdążyć do 16:30.
Bo nadal przelewy i ich księgowanie przed 16:30 w Optimie jest niewiadomą.

--
Hej!
TZ

- W dawnych czasach w Palestynie rządził król Salami. -

Data: 2011-12-11 10:15:32
Autor: michalp
[...]

U mnie jak najbardziej wiadomo - z mBanku wysłany po 13, w BGŻ -
punktualnie o 16.00.

Michał

Data: 2011-12-11 14:06:43
Autor: eisenberg
On 11 Gru, 19:15, michalp <mich...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Bo nadal przelewy i ich księgowanie przed 16:30 w Optimie jest niewiadomą.

U mnie jak najbardziej wiadomo - z mBanku wysłany po 13, w BGŻ -

A u mnie wysłany z Eurobanku przez BC widniał tam jako zrealizowany po
6 minutach, ale w Optimie był widoczny dopiero po paru godzinach <wrrr>

Data: 2011-12-12 00:22:09
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima

W niedzielę, 11 grudnia 2011, o godz. 23:06:43, napisałeś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
eisenberg eisenberg@neo.pl, news:3ffa511c-d7fb-4b11-abf0-a9a76d085ae1u5g2000vbd.googlegroups.com

[...]

Z Inteligo wyjdzie dziś o 7 rano, jaki się pojawi w Optimie to napiszę o której
doszedł.

--
TZ

- Maria Konopnicka przez całe życie chodziła ze łzą w oku. -

Data: 2011-12-12 12:36:37
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 00:22:09, napisałem na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"

[...]

Wyszedł z Inteligo o 7:19.
Godz. 12:30 i do Optimy nie dotarł.
Aktualizacja systemu z 9 grudnia mało jednak pomogła.

Na dodatek drugi przelew z Inteligo zamiast wyjść o 11:30 zgodnie
z http://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operacje/przelewy/
wyszedł równo o 12:00.

--
TZ

Data: 2011-12-12 15:23:03
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:36:37, napisałem na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"

[...]

cd...
Pierwszy przelew pojawił się 15:15, może trochę wcześniej.
Ok. 14:30 jak sprawdzałem jeszcze go nie było.
To jak jest w końcu z tymi przelewami przychodzącymi Pani Anno?

Czekam na ten drugi do 16 z minutami, potem muszę otworzyć lokatę, choćby tylko ze
środków z pierwszego przelewu.

--
TZ

Data: 2011-12-12 16:57:51
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 15:23:03, napisałeś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
TZ gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13], news:5875319303$20111212152306thezas

Czekam na ten drugi do 16 z minutami, potem muszę otworzyć lokatę, choćby tylko ze
środków z pierwszego przelewu.

Cd... (moich bojów ;-)

Drugi przelew przyszedł punktualnie o 16:00 ale...
Przy zakładaniu lokaty:

Wystąpił błąd:
 KCERROR : Error when calling routine PIR1R.
Wybierz transakcję w lewym oknie

I nic nie dało rady wybrać, za moment zostałem wylogowany.
Ponowna próba założenia lokaty też nie dała skutku, system całkowicie zamulony!
Następne próby przez 30 minut -- bez rezultatu :((

To przestało być śmieszne.
I teraz pytanie: Jak należy rozumieć poniższy cytat?

cytat START< ============================================================
Podkreślam, że nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla
naszych Klientów każdego dnia.
cytat KONIEC< =============================================================

Następna próba godz: 16:36,
Wystąpił błąd:
 KCERROR : This account already exists.
lub inny przy następnych próbach, na zmianę z tym wyżej.
Próby założenia lokaty przez 1h nic nie dały.

Nie tylko ręce ale i jaja opadają ;(

BTW.
Odsetki dziś w końcu naliczone.

--
TZ

- Chrobry złożył do papieża podanie o koronę. -

Data: 2011-12-12 06:58:24
Autor: xbartx
[...]

Masz przecież napisane czarno na biały:

http://inteligo.pl/menu/oszczednosci_i_inwestycje/lokaty/dobolokata/

nigdzie nie ukryte w regulaminie ani drobnym drukiem gdzieś na dole strony, więc z czym masz problem, bo nie mogę zrozumieć?

Data: 2011-12-12 09:23:45
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 07:58:24, napisałeś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
xbartx bart@hashzero.net, news:jc48mg$39a$1inews.gazeta.pl

[...]

Ano np. w tym, że dziś zrywając następną dobolokatę i wypłacając kasę z rachunku
oszczędnościowego pomyliłem się o 1000zł.
I teraz ten 1000zł niepotrzebnie będzie wisiał na rachunku oszczędnościowym albo
8 zł kary, znaczy się opłaty za przelew wewnętrzny na rachunek główny.

Czy teraz już zrozumiałe?

Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
do regulowania wszelkich należności.

--
TZ

- Do uprawy roli Barbara nie nadawała się, więc Bogumił sam ją uprawiał -

Data: 2011-12-12 03:04:05
Autor: JaMyszka
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 09:23:45 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
[...]

Szybko zrobiłam sobie "przewodnik" po kontach, by uniknąć takich sytuacji. Hmmm... Szablon wystawiam tutaj https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ahwt0oIs0gDHdDJVYnRON013VGdDRGs4Ty0wODQxdmc Można sobie skopiować ;p
Ale Exel nie przyjmuje formatów z googlowskich doc.

Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

Mówią, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Może coś w tym jest?

Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
do regulowania wszelkich należności.

I tak jest lepsze od PKO BP;p

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-12 13:46:14
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:04:05, napisałaś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
JaMyszka fatamorgana.w@gmail.com, news:31668936.624.1323687845087.JavaMail.geo-discussion-forumsyqiw17

No OK. Ale kto i co mi tu darował?

--