Inteligo DoboLokata i Optima

Data: 2011-12-12 06:58:24
Autor: xbartx
Inteligo DoboLokata i Optima
Dnia Sun, 11 Dec 2011 09:26:38 +0100, TZ napisał(a):

O tym, że odsetki z dobolokaty Inteligo lądują na rachunku
oszczędnościowym to wiedziałem. Ale nie wiedziałem, że tam również
ląduje kapitał z zerwanej lokaty zamiast na rachunek główny.

Masz przecież napisane czarno na biały:

http://inteligo.pl/menu/oszczednosci_i_inwestycje/lokaty/dobolokata/

nigdzie nie ukryte w regulaminie ani drobnym drukiem gdzieś na dole strony, więc z czym masz problem, bo nie mogę zrozumieć?

Data: 2011-12-12 09:23:45
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 07:58:24, napisałeś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
xbartx bart@hashzero.net, news:jc48mg$39a$1inews.gazeta.pl

[...]

Ano np. w tym, że dziś zrywając następną dobolokatę i wypłacając kasę z rachunku
oszczędnościowego pomyliłem się o 1000zł.
I teraz ten 1000zł niepotrzebnie będzie wisiał na rachunku oszczędnościowym albo
8 zł kary, znaczy się opłaty za przelew wewnętrzny na rachunek główny.

Czy teraz już zrozumiałe?

Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
do regulowania wszelkich należności.

--
TZ

- Do uprawy roli Barbara nie nadawała się, więc Bogumił sam ją uprawiał -

Data: 2011-12-12 03:04:05
Autor: JaMyszka
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 09:23:45 UTC+1 użytkownik TZ napisał:
[...]

Szybko zrobiłam sobie "przewodnik" po kontach, by uniknąć takich sytuacji. Hmmm... Szablon wystawiam tutaj https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ahwt0oIs0gDHdDJVYnRON013VGdDRGs4Ty0wODQxdmc Można sobie skopiować ;p
Ale Exel nie przyjmuje formatów z googlowskich doc.

Spróbuj założyć dobolokatę z rachunku oszczędnościowego - nie ma takiej opcji.
Tylko z rachunków głównych ale kapitał lokaty wraca na rachunek oszczędnościowy.
Dlaczego i po co takie "udogodnienie"?

Mówią, że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby. Może coś w tym jest?

Inteligo jak widać samo odstrasza klientów od lokowania u nich kapitału.
Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie jest bardzo wygodne i prawie niezawodne
do regulowania wszelkich należności.

I tak jest lepsze od PKO BP;p

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-12 13:46:14
Autor: TZ
Inteligo DoboLokata i Optima
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:04:05, napisałaś na temat: "Inteligo
DoboLokata i Optima"
JaMyszka fatamorgana.w@gmail.com, news:31668936.624.1323687845087.JavaMail.geo-discussion-forumsyqiw17

No OK. Ale kto i co mi tu darował?

--