Data: 2013-11-08 07:23:22 | |
Autor: eisenberg | |
Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież w iem, że są! | |
Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali
|
|
Data: 2013-11-09 08:17:21 | |
Autor: Pawel U. | |
Inteligo - "brak środków na koncie". A przecież wiem, że są! | |
Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a6f1f5f-1c8e-479b-9c2d-ea198e5fb72f@googlegroups.com... Znowu usprawniają system trans.? Jeśli tak, to dobrą porę wybrali ******** Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy. Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie", w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"! Paweł |
|
Data: 2013-11-09 05:11:00 | |
Autor: eisenberg | |
Inteligo - "brak środków na koncie". A przecie ż wiem, że są! | |
W dniu sobota, 9 listopada 2013 08:17:21 UTC+1 użytkownik Pawel U. napisał:
Rzeczywiście super pora - początek "długiego weekendu" i czas na wyjazdy. Tylko współczuć osobom, które całą kasę mają w PKO BP. Ja wczoraj, próbując użyć kartę Inteligo w bankomacie PKO BP tez miałem "brak środków na koncie", w Pekao "skontaktuj się ze swoim bankiem", a w Euronecie "karta nieważna"!Awaria. Kasę wypłacić z bankomatu już można, ale przy próbie zapłaty kartą Inteligo komunikat "karta nieważna" |
|